menu

De Site / MovieMeter pakketservice / Paris, Texas (Wim Wenders, 1984)

zoeken in:
Vandaag verstuurd aan Ghola.

Ontvangen, gezien, en een PM gestuurd naar sneak.

Vandaag ontvangen

Wie is de volgende op de lijst of moet hij terug naar de eigenaar?

Ik wil 'm nog wel.

- The One Ring

is goed pm je gegevens alvast maar dan stuur ik hem zo snel mogelijk naar je op

Je mag hem ook naar mij sturen als je wilt

- The One Ring
- Freud

Is ie al onderweg? Ik hoop hem nog te ontvangen en weer te versturen voor ik op vakantie ga zondag.

Mijn excuses maar ik kan hem pas maandag op de bus doen. Het postkantoor was namelijk al dicht toen ik er vanmiddag tijd voor had. Maandag is het eerste wat ik doe de dvd op de bus doen.
Moet hij nog steeds naar The one ring of eerst naar Freud? Als dat zo is dan moet ik zijn adres even hebben.
Nogmaals sorry!!

Als ik het goed begrijp vertrekt The One Ring morgen op vakantie, dus ik zal mijn adres doorgeven aan sneak.

Ik vind het best, maar dan moet Freud hem daarna wel naar mij sturen. Zal ik vast mijn gegevens PM-en, Freud? Dan ligt hij er misschien wel als ik terugkom volgende week dinsdag

Doe maar

Aangekomen, zal hem morgen versturen. Dinsdag haalt hij wel niet meer denk ik

Vandaag verstuurd. Ik hoop dat ik me niet van adres heb vergist, anders krijg je M in je bus .

Ik heb hem vandaag ontvangen en zal hem waarschijnlijk vandaag nog kijken. Naar wie moet ie hierna?

Oké, ik heb een weekje gewacht, ik stuur hem wel terug naar Ramon K.

Verstuurd naar de nieuwe eigenaar. Hier kan het slot op.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:26 uur

geplaatst: vandaag om 05:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.