menu

De Site / MovieMeter pakketservice / Memories

zoeken in:
- V
- Mug
- Roosky
- Hans P
- Zelva
- Gotti

V
Op de post naar Mug (gisteren al)

Mug
Reeds ontvangen, verslonden en bijna verzonden naar (Magnetic) Roosky...

Ik heb Memories ontvangen.

Verstuurd naar Hans P.

Ontvangen!
Zal Zelva PM-en voor adres

Oops, hoeft niet, dat heb ik nog.
Zelva, hij gaat dit weekend nog door naar jou.

Aangekomen.

Ik hoef hem niet meer via de pakketservice te zien. Heb hem hier namelijk liggen. Hij kan dus waarschijnlijk weer terug naar de eigenaar.

- Zelva
- The One Ring

Toch maar eens een volledige anime proberen.

verstuurd

Ontvangen. Het doosje is wel een beetje kapot. Was dat al langer zo of is dat de weg hier naartoe gebeurt?

damon
-The One Ring
-damon

The One Ring schreef:
Ontvangen. Het doosje is wel een beetje kapot. Was dat al langer zo of is dat de weg hier naartoe gebeurt?

Kapot?

Bij mij nog niet.

Er is een stukje afgebroken aan de onderkant en de dvd zat ook nog eens niet in dat middenstuk gedrukt waardoor hij los rondschuifde door de doos.

Ik heb de film bekeken en de dvd is niet beschadigt geraakt, maar de schade aan de doos is erg vervelend; de hele onderkant ligt eraf. Ik heb hier nog wel een dvd-doosje liggen die ik niet meer gebruik. Misschien kan ik Memories daarin stoppen, inclusief de voorkant. Zo'n beschadigde doos opsturen is ook niet leuk.

Verstuurd.

damon
en hijs binnen!

Als er niemand meer na damon komt mag je hem eventueel terugsturen

Als niemand reageert mag je me altijd pmen of mailen (want ik check hier niet zo vaak op de moment)

damon
ok DVD is weer terug onderweg naar Obiwannes.

dus graag een slotje op topic

kappeuter (crew)
OK.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:51 uur

geplaatst: vandaag om 17:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.