menu

De Site / MovieMeter pakketservice / The Changeling

zoeken in:
Onderweg naar Ghola.

Ontvangen en een PM gestuurd naar Zelva. Gaat morgen weer op de post.

Ontvangen.

Iemand anders nog na mij?

Ja ik wil wel, zie PM

Verstuurd.

Twee dagen geleden ontvangen.

kos
Wie wil 'm hierna hebben? (DVD ligt nu hier).

Wil hem wel graag zien, maar heb deze en gedeeltelijk ook nog volgende week examens (en ik ben dit hele weekend weg), dus ik heb voor woensdag geen tijd om hem te kijken. Het kan dan dus even duren voordat ik hem door kan sturen... (zal volgende week donderdag worden denk ik)

kos
Dus? wil je 'm hebben?

Ik ben vanaf woensdag weg tot na het weekend, dus hij moet morgen weg.

Als het geen probleem is dat het iets later wordt, graag ja. Zal je mijn adres sturen.

(klachten over deze voorkeursbehandeling kunnen voor morgen 12:00 schriftelijk, in drievoud worden ingeleverd bij huize Kos)

Mag ik ook nog of ben ik te laat?
Zo ja: dan haal ik mijn naam even weg bij Offret (max. 3-regel).

- gotti
- Anatolia

Kreeg 'm waarschijnlijk vrijdag al binnen, maar was dus het hele weekend weg. Zal hem waarschijnlijk morgen kijken en doorsturen. Je adresgegevens heb ik nog wel wegens Anatolia.

Doe hem zo op de post naar Anatolia.

Ik stuur hem terug naar Chainsaw?
(adres heb ik)

Chainsaw (moderator)
Als er verder niemand meer interesse heeft, mag hij wat mij betreft terug gestuurd worden ...

Chainsaw schreef:
Als er verder niemand meer interesse heeft, mag hij wat mij betreft terug gestuurd worden ...

Ik wil hem nog wel graag zien als dat kan.

Hans P

Chainsaw (moderator)
Ontvangen, maar gaat hoogstwaarschijnlijk weer even op pad naar Hans P, als ik diens adresgegevens heb. Voor iedereen die deze film dus nog wil zien: Hij is nog in de running !

Chainsaw (moderator)
Er is sprake geweest van wat vertraging, maar ik stuur hem vandaag alsnog op naar Hans P ...

Ik heb hem nu, waar moet hij heen?

Chainsaw (moderator)
Als je hem gezien hebt, mag hij wat mij betreft wel weer terug.

Vandaag op de bus gegaan naar Chainsaw.
Bedankt!

Chainsaw (moderator)
Ontvangen. Topic mag nu op slot !

kos
Oke.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:55 uur

geplaatst: vandaag om 15:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.