menu

De Site / MovieMeter pakketservice / Uzak

zoeken in:
Dan mag FeZ stiekem zijn adresgegevens al in mijn richting beginnen schuiven.

-Fez
-Zelva

Aangekomen

En weer vertrokken richting FeZ. Trouwens, dat lege cd-doosje dat erbij zit, waarvoor dient dat eigenlijk? Louter gewichtsverhoging uit pestoverwegingen of heeft het ooit een nut gehad dat nu verloren gegaan is?

- Zelva
- Roosky

Freud schreef:
En weer vertrokken richting FeZ. Trouwens, dat lege cd-doosje dat erbij zit, waarvoor dient dat eigenlijk? Louter gewichtsverhoging uit pestoverwegingen of heeft het ooit een nut gehad dat nu verloren gegaan is?

Euh, leeg doosje? Weet ik niets van.

Ik vind het na 6 maanden trouwens wel tijd worden dat Uzak terugkeert naar pappa. Als vandaag niemand zich meer aanmeldt, zou ik hem na Rooskey graag terugwillen.

Overigens kan ik jullie mededelen dat ik ooit, in de verre toekomst, wellicht (!) ook die andere twee films van Ceylan in de Pakketservice zal doen.
Mayis Sikintisi
Kasaba

5 maanden, niet 6.

stinissen (crew)
Ik meld me vast aan bij Mayis Sikintisi en Kasaba

FeZ
Wachtend op adresgegevens van Zelva, stuur 'm dan meteen op.

Ontvangen.

... en verstuurd.

Ontvangen.

En op de post terug naar z'n baasje! Hier mag dus een slotje op.

kappeuter (crew)
OK.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:22 uur

geplaatst: vandaag om 10:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.