De Site / MovieMeter pakketservice / Ostre Sledované Vlaky (Closely Watched Trains)
zoeken in:

0
tovenaar
geplaatst: 8 december 2004, 16:01 uur
Na zelf al een aantal keer geprofiteerd te hebben van de MM pakketservice, is de tijd rijp om zelf ook eens een film in omloop te brengen. De keuze is gevallen op:
Ostre Sledované Vlaky (1966), oftewel "Closely Watched Trains".

Wie trek heeft kan z'n naam opgeven! Als je de eerste bent in het rijtje, PM dan alvast je gegevens maar, dan gaat 'ie direct op de post.
Ostre Sledované Vlaky (1966), oftewel "Closely Watched Trains".

Wie trek heeft kan z'n naam opgeven! Als je de eerste bent in het rijtje, PM dan alvast je gegevens maar, dan gaat 'ie direct op de post.
0
geplaatst: 8 december 2004, 16:18 uur
Vermits hij in mijn lijst met absolute topfilms figureert moet ik hem toch ooit eens zien, dus waarom dan niet per pakketservice 
-Freud

-Freud
0
starbright boy (moderator)
geplaatst: 8 december 2004, 17:51 uur
- Freud
- Ramon K
- starbright boy
- Ramon K
- starbright boy
0
stinissen (crew)
geplaatst: 8 december 2004, 19:14 uur
- Freud
- Ramon K
- starbright boy
- Zavo
- stinissen
- Ramon K
- starbright boy
- Zavo
- stinissen
0
geplaatst: 8 december 2004, 23:26 uur
- Freud
- Ramon K
- starbright boy
- Zavo
- stinissen
- Kos
- blabla
- Ramon K
- starbright boy
- Zavo
- stinissen
- Kos
- blabla

0
tovenaar
geplaatst: 9 december 2004, 10:14 uur
Vergeten erbij te zetten: geen Nederlandse ondertiteling, alleen Engelse.... moet voor de meesten geen probleem zijn I guess.
0
geplaatst: 10 december 2004, 00:05 uur
- Ramon K
- starbright boy
- Zavo
- stinissen
- Kos
- blabla
- Eerdekes
- starbright boy
- Zavo
- stinissen
- Kos
- blabla
- Eerdekes
0
geplaatst: 12 december 2004, 18:02 uur
Film is vrijdag aangekomen, ik zit momenteel in een nogal stressy deadline-periode (waaw, wat klinkt dat drukbezet
) maar dinsdagavond zal ik hem zeker zien, en woensdag vertrekt hij dan weer richting Noorderland. Ramon K mag al vol enthousiasme zijn adres doorgeven, dan kan ik de envelop alvast invullen of zo.

0
geplaatst: 15 december 2004, 19:29 uur
Daarjuist op de post gedaan. En die luizige postbediende heeft er ondanks mijn verzoek tóch zo'n afzet-priorzegel op geplakt, dus als hij morgen niet is aangekomen kun je in mijn naam gaan klagen
(5.20 euro! (envelop incluis) Daarvoor kan ik de film twee keer zien in het filmmuseum, of hem vijf maanden lang uitlenen in de bib!
)
(5.20 euro! (envelop incluis) Daarvoor kan ik de film twee keer zien in het filmmuseum, of hem vijf maanden lang uitlenen in de bib!

0
Ramon K
geplaatst: 19 december 2004, 16:45 uur
Ik heb de dvd ontvangen. Starbright boy kan zijn gegevens aan mij Pm'en.
0
geplaatst: 14 januari 2005, 15:28 uur
DVD is binnen. Blabla mag alvast zijn adresgegevens PM'en. Ik probeer hem dit weekend nog te bekijken.
0
geplaatst: 22 januari 2005, 13:47 uur
Dvd is verzonden, iets later dan ik verwachtte, maar blabla kan hem vandaag of maandag binnen hebben.
0
geplaatst: 22 januari 2005, 16:54 uur
Vandaag ontvangen, gaat maandag door naar Eerdekes.
[edit]
Zie dat Eerdekes zichzelf heeft geschrapt, even z'n reaktie op pm voor adres afwachten.
Er staat nog geen vervolg liefhebber verder.
[edit]
Zie dat Eerdekes zichzelf heeft geschrapt, even z'n reaktie op pm voor adres afwachten.
Er staat nog geen vervolg liefhebber verder.
0
geplaatst: 22 januari 2005, 18:05 uur
Net pm van Eerdekes gehad, hij wil hem niet, dus wie volgt?
Anders stuur ik hem terug naar tovenaar.
Anders stuur ik hem terug naar tovenaar.

0
tovenaar
geplaatst: 27 januari 2005, 17:22 uur
3..2...1... als niemand hem meer wil stuur maar naar mij terug
.
Slotje!

Slotje!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.