menu

De Site / MovieMeter pakketservice / Rabbits

zoeken in:
kiriyama
neo schreef:
Heb niet naar de acherkant van het cd-tje gekeken.

Zit ook op de voorkant, bij het stukje dat de dvd in een hoesje plaatst. Dus niet op het afspeelende deel.

- kiriyama
- Anatolia
- Avitas Sibannac
- Mug
- Art
- Halcyon

kiriyama schreef:
Al iemand opgevallen dat er een lelijke kras op de dvd zit. Op het binnenste stuk waar je hem dus uit het hoesje haalt zit een vrij diepe kras. Dit was al zo voor ik hem uit het hoesje pakte, heeft iemand anders dit gezien?

Het is mij niet opgevallen, maar mijn kijkbeurt stamt ook uit november.

- kiriyama
- Anatolia
- Avitas Sibannac
- Mug
- Art
- Halcyon
- NIGHTWOLF_ONE

Ik heb het al aan kiriyama meegedeeld: ik ga dinsdag op reis voor 10 dagen, dus ik schuif nu even een paar plaatsen op.

- kiriyama*
- Avitas Sibannac
- Mug
- Art
- Anatolia
- Halcyon
- NIGHTWOLF_ONE

- kiriyama*
- Avitas Sibannac
- Mug
- Art
- Anatolia
- Halcyon
- NIGHTWOLF_ONE
- Twilight

Ik ben benieuwd!

kiriyama
Je moet minimaal 6 maanden lid zijn van moviemeter om mee te mogen doen. Verder denk ik dat je hem wel leuk zal vinden.

starbright boy (moderator)
Of, wat ook mag, is zelf een film inbrengen.

kiriyama schreef:
Je moet minimaal 6 maanden lid zijn van moviemeter om mee te mogen doen. Verder denk ik dat je hem wel leuk zal vinden.

Sorry tegen wie heb je het? Zover ik weet ben ik al een jaartje lid.

kiriyama
Twilight schreef:
(quote)

Sorry tegen wie heb je het? Zover ik weet ben ik al een jaartje lid.

Ik zat nog in 2006, de rest al in 2007.

Haha oke. Ik dacht al.

Al goed!

kiriyama schreef:

Zit ook op de voorkant, bij het stukje dat de dvd in een hoesje plaatst. Dus niet op het afspeelende deel.

Ach, zolang het ding maar afspeelbaar is voor de rest, kan ik er echt niet mee zitten.

kiriyama
Verstuurd.

Ontvangen

Mug
Ik heb nog niks ontvangen... (ook geen pm)

Donderdag verstuurd. Sorry voor de late reactie, heb het de afgelopen dagen ontzettend druk gehad.

Mug
En nog steeds niks binnen...

Haast onmogelijk. Film is al weken de deur uit...
Ik begrijp er niks van. Fout bij de post misschien? Ik heb het bewijs hier nog liggen van de verzending, ik ga er is mee naar de post.

Mug
Avitas Sibannac schreef:
Haast onmogelijk. Film is al weken de deur uit...
Ik begrijp er niks van. Fout bij de post misschien? Ik heb het bewijs hier nog liggen van de verzending, ik ga er is mee naar de post.

En wat was hun reactie? Nog steeds niets ontvangen hier namelijk...

kappeuter (crew)
Rabbits was de laatste keer dat we bij uitzondering een kopie toestonden. Dat maakt het iets minder wrang dat ie zeer waarschijnlijk nu zoek is geraakt.

Mug
Nog steeds niets. Zelfs geen keutel te ontdekken op de deurmat. Ik meld me wel weer als er verandering in de zaak komt, tenzij Avitas Sibannac nog nieuws heeft omtrent zijn bezoekje bij het postkantoor.

Art
Ik haal mij hier even van de lijst...

- Avitas Sibannac
- Mug
- Anatolia
- Halcyon
- NIGHTWOLF_ONE
- Twilight

kappeuter (crew)
kappeuter schreef:
Rabbits was de laatste keer dat we bij uitzondering een kopie toestonden. Dat maakt het iets minder wrang dat ie zeer waarschijnlijk nu zoek is geraakt.

Nu een paar maanden later.
Helaas pindakaas, zit niets anders op dan een slotje op dit topic doen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:40 uur

geplaatst: vandaag om 09:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.