De Site / MovieMeter pakketservice / Tokyo Story
zoeken in:
0
geplaatst: 30 augustus 2004, 00:22 uur
Ik heb mijn adres alvast verstuurd. Ik ben wel op vakantie van 6 september t/m 19 september, dus als er mensen zijn die hem ook nog willen zien, dan kan de film beter eerder daar naar toe, dan wacht ik wel gewoon. Het zou natuurlijk zonde zijn als de film 2 weken bij me ligt en er zijn meer mensen die hem willen zien.
0
geplaatst: 7 september 2004, 16:25 uur
Heb 'm ontvangen in gezonde staat. Het zal niet lang duren voor ik 'm naar Mr. Gump doorstuur
Wanneer vermeld ik hier.

0
geplaatst: 22 september 2004, 12:33 uur
ik heb hem vandaag mogen ontvangen, waarvoor mijn dank meneer Doe. Wie wil hem na mij ontvangen? Jordy misschien weer interesse?
wie interesse heeft kan ook gelijk zijn adres doorsturen, zodat ik hem zo snel mogelijk weer kan doorsturen.
wie interesse heeft kan ook gelijk zijn adres doorsturen, zodat ik hem zo snel mogelijk weer kan doorsturen.
0
geplaatst: 22 september 2004, 13:31 uur
0
geplaatst: 22 september 2004, 18:00 uur
Als de lijst op is, ik zou hem best nog een keer willen zien (heb hem al eens in de bios gezien).
0
geplaatst: 1 oktober 2004, 18:46 uur
ik doe hem morgen op de bus, door de week heb ik daar helaas bijna geen tijd voor.
0
geplaatst: 7 oktober 2004, 16:30 uur
Aangekomen 
Is er nog iemand die hem wil zien? Jordy? Of kan hij straks weer terug naar Ghola?

Is er nog iemand die hem wil zien? Jordy? Of kan hij straks weer terug naar Ghola?
0
geplaatst: 12 oktober 2004, 23:20 uur
Als er geen belangstellenden zijn, dan zou ik 'm wel weer terug willen, ja.
0
geplaatst: 13 oktober 2004, 00:31 uur
Stuur je adresgegevens maar. Ze weten niet wat ze missen, maar ja....
Ik moet hem nog kijken, dus het kan nog een weekje duren. Is dat erg?
0
geplaatst: 27 november 2004, 16:34 uur
Klopt, ik heb ook nog niets verzonden. Zal er komende week werk van maken. 

0
geplaatst: 12 december 2004, 11:16 uur
Ja goed ontvangen, alvast bedankt !
Ga hem deze week kijken.
Ga hem deze week kijken.
0
kappeuter (crew)
geplaatst: 8 januari 2005, 11:26 uur
remorz schreef op 25 december:
niemand?
niemand?
Als niemand verder interesse heeft, dan graag weer terug naar de eigenaar: Ghola.
0
geplaatst: 8 januari 2005, 23:27 uur
Zou iemand het topic van een slotje willen voorzien? Ik zou de dvd van nu af aan graag weer zelf in bezit houden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.