menu

De Site / MovieMeter pakketservice / Double Indemnity

zoeken in:
- stinissen
- HansP
- ***sieb***
- Hannibal
- Mirrte
- Naomi Watts

- stinissen
- HansP
- ***sieb***
- Hannibal
- Mirrte
- Naomi Watts
- Zelva

Net ontvangen.
Sieb, stuur je je adresgegevens?

stinissen (crew)
- ***sieb***
- Hannibal
- Mirrte
- Naomi Watts
- Zelva

Gegevens Doorgesluisd. :d

Kan hem nu gaan kijken, De CD's werkten niet op mijn eigen DVD speler, nog op mijn computer, Heb nu een speler geleend die wel beeld geeft. Ik ben gisteravond halverwege gekomen. Het beeld stoort veel en loopt vaak vast. Ik stond enkele malen op het punt om het op te geven, maar de film is intrigerend genoeg om het toch te blijven proberen. Vanavond kijk ik hem af, dan gaat hij morgen naar Sieb.
Lijkt nu af te stefenen op 4,5*, maar ik moet de tweede helft natuurlijk nog zien ":D"

"Nog" is natuurlijk met ch.
En ik snap niet waarom mijn smiley niet werkt, maar lees daar maar dezelfde als bij Sieb (en hier nog een keer ":D")

dvd word deze eind deze week bekeken.

Hannibal mag alvast zijn gegevens doorgeven

- Hannibal
- Mirrte
- Naomi Watts
- Zelva
- The One Ring

Binnen

Ik heb gisteravond geprobeerd de eerste cd te bekijken.
Hij pakt hem wel, maar het beeld hapert nogal en er komt af en toe een snerpend geluid uit. Ik heb cd 3 daarna even geprobeerd, en die is gewoon goed.
Ik weet niet of meer daar last van hebben gehad, maar ik meld het maar even.

Voor de belangstellenden:
Deze film schijnt binnenkort op DVD uit te komen.
Hij staat in de lijst Coming soon bij play.com voor 11/7

Die ga ik dus zeker kopen )

Gaat vandaag op de post voor Mirrte.

Vandaag ontvangen.

- Hannibal
- Mirrte
- Naomi Watts
- Zelva
- The One Ring
- jordybeukeboom

Vanmiddag in een brievenbus geduwd.

Ontvangen. Gaat vandaaag (dinsdag) gekeken worden en woensdag gaat hij richting Zelva.

kappeuter (crew)
We gaan Double Indemnity terugtrekken uit de pakketservice nadat de laatste van de huidige lijst, jordybeukeboom, de film gezien heeft.
De film verschijnt binnenkort op dvd, en daarom stoppen we de uitzonderingspositie van deze film (regel: alleen legale dvd's).
Als er zich tzt iemand geroepen voelt om zijn Double Indemnity dvd in de pakketservice te gooien, zouden we dat natuurlijk zeer waarderen.

Onderweg naar Zelva.

Het is nu een week geleden, nog niet ontvangen?

Misschien kijkt ie niet op het forum. PM maar eventjes.

Vandaag ontvangen. Long live TNT.

Tsja, ik kon er niet zo heel veel mee. Té zwaar beschadigd. Lezen kon mijn speler hem niet, met geen mogelijkheid. Rippen met Nero lukte nog wel, maar slechts gedeeltelijk. Op heel schijf 1 vielen, en zeker de eerste tien minuten, vele secondes weg. Voor mij was het verhaal in ieder geval niet te volgen. Hier een schok en daar een schok en dat was het, is niet mijn idee van een film kijken.

Ik wil hem best verder sturen, maar betwijfel het nut daarvan. Volgens mij zijn er al meer mensen geweest die door de problemen de film helemaal niet hebben kunnen kijken.

Moet hij nu gewoon verder doorgestuurd worden of denken jullie dat dit zinloos is?

kappeuter (crew)
We zouden 'm toch al terugtrekken uit de pakketservice (zie eerdere aankondiging). Laten we de pakketservice voor deze titel dan bij deze stoppen.

Ben ik het op zich wel mee eens, maar ik was wel de volgende op de lijst. Als de officiële dvd uit is en iemand hem weer rondstuurt, sta ik dan gewoon weer bovenaan de lijst?

kappeuter (crew)
Dat lijkt me redelijk ja.

Heeft niemand van de 141 stemmers die dvd in huis? Als ie gewoon in het hoesje wordt opgestuurd en iedereen er een beetje voorzichtig mee doet kan er weinig gebeuren. Mijn online videotheek stuurt de dvd's gewoon los in een papieren omhulseltje...

De dvd krijgt geloof ik op 11 juli een release in Nederland. Waar deze dan vandaan komt weet ik verder ook niet.

Het is geen dvd.

Maar goed, nu hij niet verder gestuurd meer hoeft te worden, heb ik nog de drie cd-roms in mijn bezit. Wil de originele eigenaar (Moviemeter volgens de eerste pagina, wie o wie?) die nog terug hebben of krijgen ze een geheel verzorgde reis naar de vuilnisbelt?

Jordy (admin)
Ik hoef 'm in ieder geval niet te hebben.

Zelva schreef:
Hier een schok en daar een schok en dat was het, is niet mijn idee van een film kijken.

Misschien is het dan nog wat voor mij, als ik het zo lees. Kan ik alsnog klassiekers gaan waarderen

PM je adres maar.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:28 uur

geplaatst: vandaag om 18:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.