menu

De Site / MovieMeter pakketservice / Idi i Smotri (Come and See)

zoeken in:
Fantastisch initiatief deze pakketservice!

- Herman78
- ElMeroMero
- Freud
- Art
- JoeHallenbeck
- ***sieb***
- KeyserSose

De film is inmiddels behouden terecht gekomen in huize ElMeroMero. Freud mag dus zijn adresgegevens naar mij doorsluizen.

Onderweg.

Freud schreef:

Onderweg.

Idem dito

Dan hoop ik hem volgend weekend te kunnen begroeten in mijn post-la

Aangekomen, bekeken en in mijn top tien gekatapulteerd. Art mag zijn adres doorsturen als hij wilt.

Mug
- Art
- JoeHallenbeck
- ***sieb***
- KeyserSose
- Mug

- Herman78
- ElMeroMero
- Freud
- Art
- JoeHallenbeck
- ***sieb***
- KeyserSose
- Mug
- Devastation HCT

Art
De dvd's zijn onderweg naar JoeHallenbeck. Ik kreeg de dvd's overigens in een gehavend doosje en op de dvd's zelf zitten wat krasjes en lichte beschadigingen. Laten we met zijn allen wat voorzichtiger omgaan met andermans bezit. De dvd's spelen goed af maar het is niet echt netjes om straks zo de dvd's af te geven aan degene die ze in de roulatie heeft gebracht.

Art schreef:

De dvd's zijn onderweg naar JoeHallenbeck. Ik kreeg de dvd's overigens in een gehavend doosje en op de dvd's zelf zitten wat krasjes en lichte beschadigingen. Laten we met zijn allen wat voorzichtiger omgaan met andermans bezit. De dvd's spelen goed af maar het is niet echt netjes om straks zo de dvd's af te geven aan degene die ze in de roulatie heeft gebracht.

Hoesje vind ik niet zo erg maar krassen op de dvd is wat minder. Misschien wordt het tijd om 'm maar weer eens naar huis terug te laten keren. Hij is ook al een maand of 8 in roulatie. Laten we het lijstje dat er nu staat gewoon afmaken en daarna graag terug naar mij. Wie weet gooi ik 'm later nog wel eens hier in de pakketservice, als daar grote vraag naar is, maar dat zien we dan wel weer. Ik vind het iig wel leuk dat op deze manier zoveel mensen hebben kunnen profiteren van mijn hier gewonnen dvd .

De lijst wordt dus:
- JoeHallenbeck
- ***sieb***
- KeyserSose
- Mug
- Devastation HCT
- terug naar lngrid: einde lijst

Krasjes heb ik niet naar gekeken, heb wel gezien dat de tweede dvd-flap half los zit. Dus de krassen kunnen aan mij liggen, al zou het me verbazen, heb er niks fout mee gedaan (en mijn andere dvd's hebben geen krassen dus het kan ook niet aan mijn speler liggen) Misschien hebben de Leuvense postbodes hem stiekem nog bekeken of zo.

DVD ontvangen. Als ***sieb*** z'n gegevens even aan mij door kan PM-en, dan kan hij maandag op de bus.

Freud schreef:

Krasjes heb ik niet naar gekeken, heb wel gezien dat de tweede dvd-flap half los zit.

Dat was al zo toen ik 'm van Moskwood kreeg. Maar ik vind 't sowieso wel fijn 'm weer eens terug te hebben, krasjes of niet. Ik heb hem zelf nog niet eens bekeken! (had hem net in de bios gezien toen ik de dvd won)

Gegevens doorgesluisd naar Joe Hallenbeck. :d

Hij is onderweg! (hopelijk vandaag bij je in de bus)

Dvd ontvangen.

Weekend is even kijken of het wat is.

KeyserSose kan alvast zijn gegevens pm-en.

Film gisteren gezien, de dvd gaat vandaag zijn weg vervolgen.. :d

Beeld kwaliteit is wel om van te huilen.

DVD is al aangekomen, gaat uiterlijk dit weekeinde op de post. Handig dat Mug zn gegevens al heeft gestuurd.

hij is onderweg naar jou Mug!

Mug
Ontvangen. Devastation HCT kan z'n gegevens doorgeven.

Er is al eerder notie gemaakt van de erbarmelijke omstandigheden van dvd#1. Die krassen zijn op het moment van schrijven behoorlijk groot. Pas na de negende keer wilde mijn speler de dvd herkennen (lees: de lade ging niet automatisch open).

Ik ben bang dat als ik die dvd terugstop in "de doos" dat die scheuren nog erger/groter worden. Ik zal kijken of ik een praktische oplossing vind om die dvd door te sturen. Dat laat ik nog wel weten aan D_HCT.

Mug
Onderweg. (meer bubbelplastic dan film)

DVD is net binnen. Goed idee om het in bubbelplastic te doen.

Van de week weer terug ontvangen. Voorlopig is deze uit roulatie. Er kan dus een slotje op dit topic.

kappeuter (crew)
OK doe ik. Bedankt voor het uitlenen!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:04 uur

geplaatst: vandaag om 03:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.