menu

De Site / MovieMeter pakketservice / Armée des Ombres, L' (1969) Army of Shadows

zoeken in:
kappeuter (crew)

Helemaal goed!

Omdat ik niet aan de juiste betaalmiddelen voldoe om de film rechtstreeks vanuit Nederland te laten verzenden heb ik de film eerst naar een filiaal in mijn buurt moeten laten sturen en vervolgens zal ik dit dus nog naar Mug moeten verzenden. Een tussenstap dus.

Film afgehaald in filiaal en daarna opgestuurd.

Super!

Mug
Met priority verstuurd, echter toch pas vandaag in de brievenbus.

Extra tip - nou ja, eis liever gezegd - voor de volgende keer... zet in godsnaam toch een retouradres op de envelop!!!!!

Zie ik ook nog eens dat speedy23 de volgende is....gaat die weer terug naar Belgique....

Mug
beetje laat, jedoch weer terug naar de zuiderburen.

En net aangekomen.

Edit: zijn er na mij nog liefhebbers om dit pareltje te bekijken?

Voor liefhebbers dit echt mooi kijk tip!

Allé vooruit met de geit... Wie nog? Anders stuur ik hem na het weekend terug naar de eigenaar.

Niemand? Naar wie moet ik nu de film toesturen? Ik ben er een beetje verward over.

Hij is door mij in pakket service gedaan maar door iemand anders vervangen.

Hou nog even vast voor voor paar dagen dan mag je wel terug sturen als niemand zich meld.
Dan bieden we nog even de gelegenheid.

Er is niemand meer dus je mag hem wel teug struren.

speedy23 schreef:
Niemand? Naar wie moet ik nu de film toesturen? Ik ben er een beetje verward over.

Je hebt een PM Speedy23

Verdorie, helemaal vergeten. Gaat morgen de post op naar jou toe Lars. Sorry man...

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/4d/Face-blush.svg/48px-Face-blush.svg.png

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Helemaal goed!

Had je nu wel verzonden want hij is nog niet aangekomen?

Hij is pas verzonden Lars. Maar met onze trage post zal het wel ergens dinsdag of woensdag zijn. Niet de eerste keer dat onze post er een week over doet.

O hij komt ook nog uit België zie ik nu!

Bedankt voor je berichtje nu weet dat onderweg is.

Topic kan op slot!

Bedankt voor Jullie interesse!

kappeuter (crew)
Bedankt voor het uitlenen!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:48 uur

geplaatst: vandaag om 06:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.