menu

De Site / MovieMeter pakketservice / A Tree of Palme (anime)

zoeken in:
Ik weet niet hoe het hier mee staat jeroentjuhhhhh?

update: Jeroen heeft hem al een tijd terug verstuurd, maar ik heb tot op heden nog niets ontvangen. Dus we wachten nog maar even af of hij nog gaat komen.

Voor het geval hij terugkomt ga ik op de lijst:

- Montorsi
- Verhoeven
- The One Ring

Is hij ondertussen al aangekomen? Voel me er rot om..
Sowieso bizar dat de andere uit de pakketservice wél gewoon is aangekomen terwijl ik ze tegelijkertijd heb verzonden..

Nee, nog steeds niet. Maar tegelijk verzonden? Je vroeg wel pas op 5 januari om mijn gegevens.

Klopt maar toen merkte ik op dat ik je gegevens nog had van een andere keer (24 juli 2010) dus heb ik hem meteen met Cronos kunnen versturen die dag, die ging wegens wat verwarring van mijn kant pas de 5e op de post en kwam de 6e aan.

Goed nieuws! Ik haal hem net uit de brievenbus. Kan hem alleen waarschijnlijk niet binnen 7 dagen zien vanwege het filmfestival, maar daar moeten jullie me dan maar voor vergeven.

Pfoehh, gelukkig maar. Maareh, waar slaat het op dat post zo lang onderweg kan zijn? Wordt er een beetje huiverig van met andermans spullen.

Ja dat is wel eens vaker gebeurt, nog wel langer dan een maand ook geloof ik.

Nou.. heb hem nog niet kunnen kijken. Hopelijk morgen, en ook als dat niet lukt zal ik hem woensdag of donderdag naar de volgende sturen.

Ik gooi hem zo op de bus naar Verhoeven.

Mug
- Verhoeven
- The One Ring
- Mug

Ontvangen.

Mug
Vandaag ontvangen. Wel van Verhoeven (die dacht, dat is goedkoop, 2 dvd's versturen in 1 keer, of zo iets), dus er is iemand overgeslagen zo te zien. Ik pm even The One Ring.

Binnen! Wil iemand hem na mij nog hebben (ik lijk tegenwoordig wel de hekkensluiter van de pakketservice...)?

ik wil hem nog wel.

- korenbloem02
- Erwinner

Verzonden.

ontvangen! pm naar Erwinner

verzonden

Ontvangen

kappeuter (crew)
Nog meer liefhebbers?

Hij mag wel weer terug als Erwinner hem gezien heeft.

Gaat vandaag terug naar de eigenaar. Vond er niks aan, uurtje bekeken, toch bedankt voor het uitlenen.

Oh ja, ontvangen dus.. paar dagen geleden al.
Hier mag een slotje op.

Madecineman (moderator)
Okay. Bedankt voor het uitlenen Querelle.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:31 uur

geplaatst: vandaag om 09:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.