menu

De Site / MovieMeter pakketservice / Kichiku (1978, Regio1)

zoeken in:
Ik wil Kichiku van Yoshitaro Nomura in de pakketservice gooien. Sowieso is er één belangstellende, Verhoeven, die dus meteen bovenaan de lijst staat.

Kichiku
Slechts 3 stemmen | gemiddelde 3,66

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

http://ia.media-imdb.com/images/M/[email protected]@._V1._SY314_CR4,0,214,314_.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Japans gesproken.
Subtitels Engels.
Regio 1/USA
110 minuten

Om teleurstellingen te voorkomen: hoewel de film in sommige bronnen te boek staat als thriller of horror-film, gaat eerder om drama en zeker niet om een horrorfilm (niet te verwarren met deze (horror)film: Kichiku Dai Enkai).

Wat mij betreft is zet Ken Ogata in deze broeierige film zijn beste acteerprestie van zijn carrière neer.

Ik heb nog nooit iets ter beschikking gesteld of deelgenomen aan de pakketservice, dus wat is handig versturen? Is een plat cd-hoesje handiger/goedkoper dan de dvd in de dvd-hoes mee te versturen?

1. Verhoeven

2. Fikret8

Baggerman schreef:
Ik heb nog nooit iets ter beschikking gesteld of deelgenomen aan de pakketservice, dus wat is handig versturen? Is een plat cd-hoesje handiger/goedkoper dan de dvd in de dvd-hoes mee te versturen?
Als je heel erg aan de DVD bent gehecht, zou ik alleen de DVD opsturen (in een leeg doosje).

Nu zitten hier allemaal filmliefhebbers en iedereen doet enorm voorzichtig met andermans DVD's, maar zelf zou ik er helemaal gek van worden, omdat hij mischien wel kapot gaat.
Dat heb ik al bij het uitlenen van gewone DVD's, laat staan bij zeldzame.

Maar de paar keer dat ik aan de pakketservice heb meegedaan, kreeg ik de DVD gewoon toegestuurd. Gewoon de volledige (1-)disc.

Mug
Sowieso is en blijft het niet de bedoeling zomaar mensen meteen vanuit jezelf op de lijst te zetten (ivm max. 3 lijsten)....

Mug schreef:
Sowieso is en blijft het niet de bedoeling zomaar mensen meteen vanuit jezelf op de lijst te zetten (ivm max. 3 lijsten)....

Dat wist ik niet, maar ik zei ook dat ik een newbie ben wat betreft de pakketservice....

De 'lijst' is nu:

1. Fikret8

Malick
- Fikret
- Verhoeven

Nou, hij is onderweg naar Fikret8!

- Fikret
- Verhoeven
- The One Ring

- Fikret
- Verhoeven
- The One Ring
- Goldenskull

Ontvangen.

- Verhoeven
- The One Ring
- Goldenskull

- Verhoeven
- The One Ring
- Goldenskull
- Querelle

Gaat vandaag op de post.

Malick
Ontvangen. Pm The One Ring.

Malick
Gaat morgen op de post.

Ontvangen!

Ontvangen

Verstuurd. Excuus voor de lichte vertraging.

ontvangen

Iemand anders nog?

Gaat morgen terug naar Baggerman

Ontvangen en dus weer terug!

Er kan nu een slotje op dit topic!

kappeuter (crew)
Bedankt voor het uitlenen!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:49 uur

geplaatst: vandaag om 16:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.