menu

De Site / MovieMeter pakketservice / Ar Risâlah

zoeken in:
- Verhoeven
- Speedy23
- Madecineman
- danuz

Ik haal mezelf maar van het lijstje af, heb nog zoveel films die ik moet zien.

- Verhoeven
- Speedy23
- Madecineman
- danuz
- Querelle

Vooruit dan maar,

Madecineman (moderator)
Hoe staat het hier mee?

Film is al een poosje binnen. Helaas nog niet in de gelegenheid geweest om 'm te bekijken. Hopelijk gaat dat dit weekend gebeuren.

Madecineman (moderator)
Deze film is nu een maand in je bezit Of je hem nu wel of niet gezien hebt doet er niet toe de volgende is aan de beurt. De pakketservice werkt alleen als deelnemers zich aan de afspraken houden.

Mijn excuses. De film is vandaag op de post gegaan naar Speedy23.

En eindelijk aangekomen.
Ik begin er de posterijen van te verdenken dat ze zelf ook eerst naar de films kijken, vooraleer ze verder te sturen. Dat heeft weer lang geduurd zeg.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.moviemeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/4d/Face-blush.svg/48px-Face-blush.svg.png

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Bijna vergeten, maar is gisterochtend al op de post gegaan richting Madecineman.

Madecineman (moderator)
Madecineman schreef:
Het suikerfeest zal ik wel niet meer halen met deze wachtrij maar vooruit dan maar

Tss, niet eens de kerst.
Op de valreep van 2010 nog binnen gekregen.

Madecineman (moderator)
Deze is trouwens dit weekend naar Querelle verstuurd.

ontvangen

Ontvangen; hier kan een slotje op.

kappeuter (crew)
Bedankt voor het uitlenen!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:00 uur

geplaatst: vandaag om 07:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.