menu

De Site / MovieMeter pakketservice / The Cuckoo (Kukushka), 2002

zoeken in:
Kukushka

Luchtige Russische ('drama-oorlogs')film in een mooi landschap, verdient wel meer dan de huidige 10 stemmen.

Regio 2 en Eng sub.

- The One Ring

Lijkt me wel interessant.

- The One Ring
- Montorsi

- The One Ring
- Montorsi
- Mochizuki Rokuro

Fijne toevoeging. Altijd dol op Rogozhkin geweest!

- The One Ring
- Montorsi
- Mochizuki Rokuro
- Querelle

Op de bus richting The One Ring

Ontvangen!

Mug
- The One Ring
- Montorsi
- Mochizuki Rokuro
- Querelle
- Mug

- Montorsi
- Querelle
- Mug

In overleg met TOR schuif ik even achteraan. Ben vanaf vrijdag op vakantie, dus het wordt allemaal net wat te krap.

- Querelle
- Mug
- Montorsi

Malick
- Querelle
- Mug
- Montorsi
- Verhoeven

Onderweg naar Querelle.

- Mug
- Montorsi
- Verhoeven
- JDSsmetje

ontvangen.

verzonden naar Mug

Mug
En ontvangen. Pm naar Montorsi.

Binnen. Hoesje is kapot, die vervang ik.

Verzonden.

Malick
Ontvangen. Pm Jos.

bedankt voor het hoesje Montorsi

Malick
Update:
- 2 september op de post gedaan naar Jos.
- 11 september kreeg ik The Cuckoo teruggestuurd. Het adres van Jos was doorgestreept. Meteen even Jos geïnformeerd maar volgens hem klopte het adres gewoon.
- 12 september maar opnieuw op de post gedaan. Maar is onderhand nog niet binnen bij Jos.

Wat nu?

kappeuter (crew)
Naar België he....
Is niet de eerste keer... en dan duikt een dvd soms ineens na een tijd alsnog op. Laten we het hopen....
Als de dvd alsnog niet aankomt moeten we er goed over nadenken of pakketservice naar Belgie nog wel verantwoord is.
Het levert iig tot nu toe veel vertragingen op en verreweg de meeste verloren gegane dvd's. Bovendien zijn de portokosten voor de Belgen enorm hoog.

Verdomme, nog steeds niet ontvangen...

Prisoner of the Mountains deed er ook lang over toch? duikt vast wel een keertje op.

Inmiddels al bijna een maand...

kappeuter schreef:
Als de dvd alsnog niet aankomt moeten we er goed over nadenken of pakketservice naar Belgie nog wel verantwoord is.
Waarom laat je degene die een dvd in pakketservice aanbiedt niet beslissen of er Belgen mogen deelnemen of niet?

kappeuter (crew)
Ik denk dat het handiger is als er een aparte pakketservice België komt.
Er zijn inmiddels genoeg Belgen op de site om dat te realiseren.
Voor jullie ook voordeliger.

Malick
Ik heb Bottleneck een PM gestuurd omdat de DVD in niemandsland is terechtgekomen. En dus vergoed ik de DVD.

Tevens de laatste keer dat ik een DVD verstuur naar België. Ik heb de laatste tijd gewoon teveel problemen ondervonden om een DVD in België te krijgen. En dat ligt helemaal aan TNT (of een ander postbedrijf).

Tja helaas. Uiteindelijk vind ik dat het 'risico' voor degene die de dvd in de pakketservice zet, maar bedankt voor het aanbod.
Denk dat Kappeuters voorstel niet eens zo slecht is (als dit vaker voorkomt).

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:17 uur

geplaatst: vandaag om 17:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.