menu

De Site / MovieMeter pakketservice / Seppuku (Harakiri)

zoeken in:
Ik zie inderdaad Panorama op de hoes staan. Toch gek dat de vijf voor mij er geen moeite mee hadden.

Ik bekijk deze film wel een andere keer op een goede dvd.

Er is van Harakiri nog niet zo heel lang geleden ook een R2NL release verschenen.

Wil, ondanks mijn klacht, iemand anders deze film nog een kans geven na mij, of gaat hij terug naar Fikret?

Vind wel dat je heel erg overdrijft. Ik kan me niet herinneren dat ik moeite had met de dvd-kwaliteit. Bij Dersu Uzala uit het PakketService had ik dat wel.

Nou, het was zo erg dat ik bij veel dialoogscènes, die vaak van een afstand gefilmd waren, niet kon zien wie er praten, omdat de monden wazig waren. En zoals ik al aangaf, het werkte over het algemeen zeer vermoeiend op de ogen, die onduidelijke beelden. Dat trek ik geen 135 minuten, zeker niet in een film die kennelijk op dialogen steunt. En ik zou mezelf niet erg kritisch noemen als het op beeldkwaliteit van dvd's aankomt.

ik had geen klachten over de beeld kwaliteit, Die was gewoon prima.

Vreemd, ik zal hem aan het eind van de week nog eens op een andere dvd en tv proberen. Wellicht dat dit iets uithaalt, maar ik betwijfel het.

Malick
Zou ik niet doen want de DVD is gewoon van een barslechte kwaliteit. Je kunt nog net niet de pixels tellen. Ik ben niet voor niets in het eerste uur een aantal keer in slaap gesukkeld. Vervolgens accepteerde ik de sneeuwstorm van pixels...

Terugsturen is hier wel op zijn plaats.

Ramon K
Fikret8 schreef:
Vind wel dat je heel erg overdrijft. Ik kan me niet herinneren dat ik moeite had met de dvd-kwaliteit. Bij Dersu Uzala uit het PakketService had ik dat wel.

Beide dvd's zijn kut.

Ramon K
Moet je het verschil eens zien!

R2NL besteld, ben benieuwd naar het beeldkwaliteit.

Ramon K schreef:
Moet je het verschil eens zien!

Thanks, ik kreeg bijna het gevoel dat ik gek aan het worden was
Ik wil er aan toevoegen dat het in beweging nog erger is om naar te kijken.

Nee, klopt, beeldkwaliteit was echt niet goed.

Terug naar Fikret gestuurd.

Ontvangen.

En hij is alweer verkocht en vervangen door de R2NL uitgave met een goede beeldkwaliteit.

Slotje.

kappeuter (crew)
Bedankt voor het uitlenen!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:26 uur

geplaatst: vandaag om 05:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.