menu

De Site / MovieMeter pakketservice / Pickup on South Street (Samuel Fuller)

zoeken in:
Lars schreef:
Want wordt geen reactie geven door Thiver. En wil hem al op de bus doen. En weet niet of afwezig is want dan kan lang wachten.

Inderdaad, te laat gereageerd; geheel mijn fout. Is het trouwens niet mogelijk om in de instellingen te regelen dat je een e-mail krijgt wanneer je een bericht hebt ontvangen? Hoe dan ook, ik meld me gewoon opnieuw aan voor deze film.

- Reinbo
- Co Jackso
- Speedy23
- Thiver

Reinbo
Ontvangen

- Co Jackso
- Speedy23
- DeCol

Reinbo
Verstuurd, excuus voor het oponthoud.

Aangekomen, PM richting Speedy.

Verstuurd.

Ik haal mezelf van de lijst af, heb hem inmiddels zelf op dvd.

Aangekomen.

Ik weet niet of het vroeger al gebeurd is, maar het hoesje is onderaan een beetje geschonden.

En zijn er na mij mog liefhebbers? Nu ik nog een beetje geld heb om zegels te kopen.

Zijn er nog liefhebbers voor deze prachtige film? Laatste kans !!!

Wacht niet te lang, anders stuur ik hem einde deze week door naar de eigenaar, The One Ring dacht ik.

Hij is weer terug bij mij. He gemiddelde is ietsje gezakt: van 3,67 naar 3,64.

Hier kan een slotje op.

starbright boy (moderator)
Bedankt voor het uitlenen!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:30 uur

geplaatst: vandaag om 15:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.