menu

De Site / MovieMeter pakketservice / Sombre (1998) regiovrij

zoeken in:
LimeLou heeft zich, zoals je kunt zien, uitgeschreven. Maaaaarrrrrr, om nationale paniek te voorkomen: de dvd is vandaag bij hem aangekomenen en verder zal ik de gegevens (op verzoek) doorspelen .

Zijn er nog geïnteresseerde of mag hij weer terug naar Niethie?

Komt ook weer out of the blue! Jammer zeg, fijne gebruiker, veel kennis voor zijn leeftijd, goede bijdragen altijd! Weet je ook waarom? Mwah zal ik mijn adresgegevens aan jou pm'en dan Jeroen? Al er geen andere meer zijn die hem wilde zien tenminste...

Hehe, dat is dus precies wat ik tegen hem zei! Maar hij vond zelf dat hij iets miste, teveel bezig met het beoordelen van de films tijdens het kijken ipv te genieten. En nog een aantal dingetjes.

Stuur je gegevens maar als niemand meer reageert Gooi ik ze door naar LimeLou!

Oke, laten we het nog een paar dagen aanzien dan! Wil je zelf niet meer anders?

Hmm, klinkt wel goed maar ik ben er niet zeker van dat ik hem nu wel zal kijken, beetje een filmdip-achtig iets .

Hehe ik ken het, dan zeker niet doen want het vergt aardig wat inspanning dit uit te zien!

Stuur je gegevens dan maar, zal ik ze aan LimeLou geven!

Deze is inmiddels weer terug bij mij na bijna een jaar in rolatie! Dit topic kan op slot dus!

starbright boy schreef:
Even omdat ik benieuwd ben waar het gemiddelde heengaat van deze (prachtige) film: het is nu 3,41/43 stemmen
77 stemmen/3,25 gemiddeld. Hmm, och, kon erger! Ben allang blij dat de naam Grandrieux nu wat meer bekendheid geniet op de site, of het nu door deze pakketservice dvd is gekomen of niet...

Madecineman (moderator)
Okay, bedankt voor het uitlenen niethie!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:48 uur

geplaatst: vandaag om 20:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.