menu

De Site / MovieMeter pakketservice / Année Dernière à Marienbad, L' (1961) - Alain Resnais

zoeken in:
Ik kan hem pas maandag verzenden (feestdagen in België). Sorry daarvor, want ik was al te laat.

En het is nog wat later geworden uiteindelijk (vandaag pas verzonden). Was het weeral vergeten... Sorry, sorry, sorry. Heb nogal wat zaken aan mijn hoofd momenteel, maar dat is natuurlijk een slap excuus.
Ik zal maar even stoppen met pakketservice

Vermoedelijk aangekomen (ik ben op dit moment even niet op dat adres).

Inderdaad in mijn bezit.

Momenteel een beetje druk, dus haal ik mezelf van de lijst.

- Knisper
- Co Jackso
- filmfan17
- The One Ring
- Iketes
- Lars

Aangekomen. PM richting filmfan17.

Verstuurd.

Ik heb hem ontvangen, alleen de hoes is lichtelijk beschadigd aan de bovenkant. PM naar The One Ring.

Bij voorbaat excuses, zal de film dit weekend kijken en dan uiterlijk maandag op de post doen. WK en andere omstandigheden zaten in de weg.

Die is op de post. Nogmaals excuses voor de vertraging.

Binnen!

Iketes heeft komende week geen tijd voor de film, dus stuur ik hem naar Lars zodra ik diens adres heb.

- Lars
- Iketes

Ik dacht dat mij al van alle lijsten afgehaald had. Want ben te druk op me werk nu. En daarbij ben thuis veel te druk met andere dingen. Dus voor tv hangen is geen tijd.

Dus moet hem echt laten lopen nu. ook al zou hem graag zien.

Gr
Lars

Spijt me echt. Vindt wel knullig om nu moeten zeggen. Maar kan wel laten komen maar stuur je hem voor niks.

De aankomende vier dagen ben ik niet thuis. Mocht iemand zich intussen aanmelden voor deze film, stuur meteen maar het adres op, dan gaat hij dinsdag of woensdag op de post. Als er dan nog niemand heeft gereageerd gaat hij terug naar de eigenaar.

Nu eindelijk kunnen versturen. Hij is terug naar de eigenaar.

Oh, ja. Aangekomen! Dit topic kan gesloten worden.

kos
Veel dank nog maxcomthrilla!

starbright boy (moderator)
Inderdaad bedankt!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:13 uur

geplaatst: vandaag om 12:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.