menu

De Site / MovieMeter pakketservice / Offret (Andrei Tarkovsky)

zoeken in:
Nog even ter info, ik verstuur mijn post via het werk en hij is pas gisteren verstuurd. Er gaat nog wel eens een een paar dagen overheen. Hij zal deze week wel bij Mug verschijnen, zal 'm voortaan i.v.m. delay wel even wat eerder kijken. maar dan hoeft de eigenaar zich nu nog niet druk te maken dat ie zoek is geraakt o.i.d.

4 postzegels erop en in de brievenbus?

Ik prefereer mijn werk i.v.m. verzekering en dat alle post dat weg gaat getrack en traced kan worden.

Track&Trace is inderdaad uitstekend. Zeker bij dit soort dingen, maar als iedereen dit zou doen, wordt de gemiddelde week per persoon, anderhalve week. Nu is dat in het begin niet zo erg, maar als je al een wachtrij van 6 mensen hebt, scheelt dit alweer 3 weken.

Maar dat geef je zelf al aan, geloof ik.

Nee, daar heb je gelijk in, vandaar dat ik het inderdaad ook al aangaf ja . Anders loopt het de spuigaten uit natuurlijk, je opmerking is terecht.

Mug
En vandaag ontvangen. Pm naar Thiver.

Mug
Toch een film die ik in 1 keer wil kijken (wat me niet is gelukt met een behoorlijk volle agenda). Maar waarempel, morgenavond ben ik 'home alone', dus gaat de dvd dinsdag naar Thiver. Excuses voor de kleine vertraging.

Ontvangen. Bericht naar Erwinner.

Bekeken. Morgen op de post.

Zaterdag ontvangen.

Gaat terug naar de eigenaar deze week.

En hij is weer binnen, kan op slot.

kappeuter (crew)
Bedankt voor het uitlenen!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:14 uur

geplaatst: vandaag om 09:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.