menu

De Site / MovieMeter pakketservice / Cinema16 - European Shorts

zoeken in:
cinema16.org

dvd die enkele jaren terug uitkwam met kortfilms van Jan Kounen, Lars Von Trier, Peter Mullan, Nanni Moretti, Roy Andersson, Jean-Luc Godard, Juan Solanas, Tom Tykwer, Javier Fesser, Krzysztof Kieslowski, Virgil Widrich, Patrice Leconte, Anders Tomas Jensen, Jan Svankmajer, Chris Morris, Lukas Moodysson.

Niet allemaal even goed, maar toch enkele pareltjes tussen.
Laat maar weten indien geînteresseerd.

Malick
Bedoel je deze uitgave met shorts?

Cinema16: European Short Films (2004) - Film - Film1.nl

Ik heb op zich wel interesse.

Dat is inderdaad wel interessant. Heb er al eens over nagedacht om die aan te schaffen.

Malick schreef:
Bedoel je deze uitgave met shorts?

Cinema16: European Short Films (2004) - Film - Film1.nl

Ik heb op zich wel interesse.

dat is hem idd, laat maar weten.

Malick
- Danuz
- Verhoeven

Zo vermoed ik.

Dit is een aanrader, vooral de shorts van Lukas Moodysson en Roy Andersson zijn erg mooi.

- Verhoeven

Doe zo maar, ik heb nog zoveel op stapel liggen, hier schuif ik nog wel eens achter!

gisteren naar Verhoeven verstuurd

- Verhoeven
- BASWAS

Malick
Vandaag ontvangen.

Ontvangen.

Iemand anders nog belangstelling?

hou hem eventueel nog weekje bij, misschien melden zich nog andere geïntereseerden.

gondwana schreef:
hou hem eventueel nog weekje bij, misschien melden zich nog andere geïntereseerden.

Is goed, ik vind het trouwens zelf ook wel zo prettig om de filmpjes niet allemaal even snel achter elkaar te hoeven bekijken.

-s0062423

Ik heb eigenlijk ook wel belangstelling, maar dan zou ik kappeuter een mail mogen sturen of ik me weer mag inschrijven voor de pakketservice - het was me verboden omdat het bij mij altijd lang duurde met doorzenden. Is er eventueel de mogelijkheid dat ik 'm twee weken kan lenen?

Prior verstuurd naar s0062423.

goed aangekomen. Ik denk zelf in de loop van de week al. (ben kotstudent - zit in de week dus niet thuis - en de mama is niet zeker welke dag het pakketje is aangekomen)

Gondwana of BlueJudaskiss, is er al iets beslist?

s0062423 schreef:
Gondwana of BlueJudaskiss, is er al iets beslist?

voor mij is't gelijk, je mag hem al terugsturen, ik vind het niet erg om hem nogmaals in roulatie te brengen als er later ng interesse is.

Is ie al terug bij Gondwana? Zo niet heb ik wel interesse.

is bij mij, eens kijken of er nog anderen zijn, dan stuur ik hem op.

The One Ring

Ik neem aan dat dit niets meer wordt?

goh, als je wil stuur ik hem eens op hoor, kleine moeite, stuur me je gegevens maar

Is deze nog beschikbaar? Ik zou hem wel graag willen zien.

Ik geloof niet dat dit nog iets gaat uithalen. Na meer dan twee maanden wil ik mijn derde plaats voor de pakketservice wel ergens anders voor gebruiken.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:16 uur

geplaatst: vandaag om 15:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.