menu

Overig / Algemeen / Het grote romantiek topic

zoeken in:
Ik ben weer in een romantische bui vandaag!
Hier kun je liefdestips kwijt, romatische verhaaltjes, romantische liedjes. Kortom alles met romantiek.

Ik kan best wel wat tips gebruiken

Romantisch in de herfst. Wat moet dat worden in de lente dan .

ace leader
leuk topic, ik wacht op verhaaltjes want ik heb er nog geen

Even een stapje opzij van dit topic, maar wat vinden we van 'Take Me Out'? Is dat romantiek te noemen? Of heeft iemand* een leuke dame daar gezien?

* die het kijkt

Ik zal zelf even een verhaaltje vertellen wat ik heb meegemaakt. Maar het moet nog een einde krijgen en dat zal hopelijk deze week nog gebeuren:

Een paar jaar geleden toen ik als klein ventje voor de eerst keer met de bus naar school moest botste ik perongeluk tegen iemand aan. Een echt mooi meisje, ik excuseerde mij en er kwam een gesprek vanvoord en het kwam uit dat ze bij mij in school zat en zelfs in de zelfde klas. We ahdden zoveel leuke tijden beleefd maar tot op een dag zei ze dat ze de school bheu was, en ze ging naar een school 200 km van de mijne op internaat. Ik heb ze dus een jaartje moeten missen tot ik op weekend haar tegen kwam in het stad (vorig weekend) Mijn ogen wisten niet wat ze zagen, de hemel leek voor mij open te gaan Zooo prachtige meid. En nu ga ik de verwaterde vriendschap helpen naar liefde

Ik kijk vaak naar de herhaling als ik van mijn werk kom.
Ik vind die gasten wel lef hebben dat ze mee durven doen en zichzelf bloot geven(figuurlijk gelukkig). Wel plaatsvervangende schaamte als ze je bijna meteen met zijn allen wegdrukken. Maar soms denk ik wel eens: Damn je kan nog zo achterlijk overkomen of belachelijke hobbies hebben of je verschrikkelijk kleden. Als een meisje je knap vindt maakt dat dus kennelijk geen ruk uit. Het blijft om het uiterlijk gaan he? De redenen die de dames dan opgeven waarom ze hebben weggedrukt slaat dan dus ook meestal nergens op. Er zitten soms wel wat lekkere meiden bij en andere zijn volgens mij echt ingehuurd om een paar weken te blijven staan en hele vreemde commentaren te geven om maar betere kijkcijfers te krijgen.

Bij mijn verhaal gaat het zeker ook om het innerlijk, ik ken haar door en door goed. Ze is echt lief, teder en zacht. Het ook een erg leuk type

Ik heb mij zelf ooit 1 keer laten vangen door het uiterlijk en dat is mij verschrikkelijk slecht bevallen. Sindsdien wil ik alleen nog maar meisjes die ik echt goed ken

Naarmate je ouder wordt zul je ook merken dat alleen een mooi koppie je niet gelukkig gaat maken op de langere termijn. Kijk nu naar totaal andere dingen bij vrouwen als op mijn 16e. Maarrrrrr mooie ogen en een lekker kontje zijn natuurlijk mooi meegenomen. Het oog wil ook wat.

En misterwhite succes met je jacht!

Dat er castings tussen staan geloof ik ook best. Verder is het leuk 'leedvermaak'. Hoewel 'op het eerste gezicht' er wel eens voor tussen lijkt te zitten.

Een liefde gebaseerd op vriendschap, zoals mister white zegt, is de beste die je kunt hebben. Dan is er die echte 'klik'. Leuk voor je!
Mijn laatste relatie (ongeveer 5 jaartjes geleden alweer) was ook gebaseerd op die klik. Ik kwam op een nieuwe school en kwam op een dag een meisje in de trein tegen: verrek, die zit bij mij op de opleiding! We raakten aan de praat, dat weekend vierde ik mijn verjaardag en nodigde haar daarvoor uit (na 1x gesproken te hebben dus). Ze kwam verrassend genoeg nog ook, maar moest om 12 uur 's nachts weer naar huis. Ik fietste met haar mee, galant als ik ben laat ik een meisje niet alleen over straat 's avonds. Bij haar thuis raakten we verder aan de praat en voordat ik het wist was het over 5en. En mijn vrienden zaten nog bij mij thuis! Nou ja, zaten... Die lagen al te tukken toen ik binnen kwam.
Een week later was ik bij haar, toen ze chocoladetaart aan het maken was. Of ik even kon meehelpen de taart vast te houden terwijl zijn de chocolade er overheen smeerde. Rest mij te zeggen dat choco + handen + wangen + likken een geweldige relatie veroorzaakten.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:54 uur

geplaatst: vandaag om 22:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.