menu

Overig / Algemeen / Michael Jackson opgenomen.

zoeken in:
dragje
Hij is gestorven, dat wordt althans door Los Angelas Times vermeld en de L.A. Times is niet echt een magazine zoals Privé. Tevens wordt zijn overlijden nu ook door tal van andere nieuws websites aangegeven.

Maar bij dit soort zaken is het toch altijd even afwachten. Als het klopt dat hij in een "diepe coma" lag dan ziet het er slecht uit.

Best bizar, ik ben opgegroeid met zijn muziek. Ik verloor laten mijn interesse voor zijn muziek, maar welke mening je ook kunt hebben over deze man, het is een zeer getalenteerd persoon; vriend en vijand zijn het daar wel over eens.

Bizar nieuws in ieder geval...

En hij schijnt er nog erger aan toe te zijn doordat hij een Cardiac Arrest heeft gehad wat erger dan een hartaanval is. Dus mocht hij dit overleven dan is de kans klein dat hij ontwaakt.

stinissen (crew)
Officeel hij is dood

starbright boy (moderator)
Het lijkt erop dat hij inderdaad dood is.

LA Times en CBS melden zijn dood zegt CNN maar CNN bevestigt het nog niet...

Maar LA Times en CBS, dat zijn geen amateurs. Je kunt er vanuit gaan dat dat gewoon klopt.

Doe ik ook. CNN bevestigt het alleen nog niet maar die checken het momenteel na zeggen ze.

Tragisch. Wel typisch Jackson, lekker apart overlijden.

stinissen (crew)
Dood is dood.....

606
Dit vind ik heel erg

Er sterf een idol voor mij

R,I,P mike

Was hij niet van plan eeuwig te leven?

net als Peter Pan...

dragje
' Michael Jackson overleden'
De Amerikaanse popzanger Michael Jackson is donderdag in een ziekenhuis in Los Angeles overleden. Dat meldden de Los Angeles Times en de Amerikaanse nieuwszender CBS. Eerder op de dag werd Jackson met een hartstilstand met spoed naar het ziekenhuis overgebracht.

Bron Volkskrant.

606
Drs. DAJA schreef:
Was hij niet van plan eeuwig te leven?

net als Peter Pan...

Doet er niet toe toch
Iedereen gebruikt fantasie

Ik heb vorige week nog Free Willy gekeken waar Michael Jackson in de eindcredits zingt. Best wel triest, R.I.P. Michael.

CNN bevestigt z'n dood nu ook. RIP

Michael Jackson was de beste.

combi
dit doet pijn.

rip.

Ik kan het gewoon niet geloven. Ook al heb ik het bericht op verschillende nieuwssites vernomen en is dit het enige waar ik aan kan denken: Micheal Jackson 1958-2009

Bart Simpson
Hij is dood?
Ow oke, iedereen gaat toch dood.

In ieder geval: rust in vrede zonder pers.

Misschien topictitel even laten aanpassen naar Michael Jackson overleden?

Dit topic gaat dicht. Voor verdere discussie over het overlijden van Jackson kun je terecht in Overigen >> Algemeen >> R.I.P. Niet handig als dat op twee plaatsen doorgaat.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:17 uur

geplaatst: vandaag om 12:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.