menu

Overig / Algemeen / ergernissen tegenover andere gebruikers

zoeken in:
hier kan je eens je frustraties afwerpen en in de plaats van of topic ruzie te maken kan je hier on topic ruzie maken

trouwens men zegt toch dat een keer goed ruzie maken ook goed is?

zo leer je uit je gebreken en andermans gebreken

als je liever de naam van degene die je ergerd niet vertelt kan dat ook

oh en nog één ding liever geen rastitische opmerkingen aub

Oeltras
Ik krijg zenuwen van die lad! Altijd hetzelfde toch met die dude!

wie is lad
?

Oeltras
Een "beest", mensen beweren dat er bliksemscheten uit zijn kont komen en vuurballen uit zijn ogen.

haha

dit heb ik dan ook vermeld in het begin, je kan ervoor kiezen om de naam niet te vermelden

maar als degene in kwestie terug reageerd heeft hij daar gelijk in 'wie kaatst kan de bal verwachten'

Dit topic zal ws zeer snel gesloten worden.

god als we niet TE grof worden van in het begin misschien kan hij dan blijven

The Last
Lovebreeze schreef:
wie is lad
?

Op dit moment Oeltras en voorheen S'90. Volgens mij is het iemand zonder enige vrienden of familie, want de aandacht waar hij hier om vraagt is niet normaal meer.

Mug
De chatbox is weer geopend. Kunnen de moderators hier wat strenger tegen optreden. De slow-chatters ergeren me mateloos.

Lui (crew)
Hoe kan je op die chatbox komen Mug?

Met de laddercompetitie..

Oeltras
Na enkele "juiste" PM heb ik mijn berichten verwijderd!

The Last
Laat de mods inderdaad wat strenger optreden. Vooral als het gaat om terugkerende 'gebruikers' die alleen maar heisa veroorzaken op de site (permanent bannen dus).

en leuk topic? of trekt het nergens naar

Oeltras
The Last schreef:
Laat de mods inderdaad wat strenger optreden. Vooral als het gaat om terugkerende 'gebruikers' die alleen maar heisa veroorzaken op de site (permanent bannen dus).

Leden met persoonlijke aanvallen en gezever ook...

Juist liet ik me effe gaan, zal niet meer snel gebeuren. Ik ben niet zo zielig om dat via het internet te doen...

Voor de rest, even goei vrienden.

Oeltras
Ik erger me aan mensen die via het internet grote mond opentrekken, maar in real life maar over een klein pikkie beschikken...

Ciao en plezier nog, yu!

o ..ga je je weer uitschrijven

Oeltras
Maar neen, gij grapjas!

starbright boy (moderator)
Arkadi. schreef:
Dit topic zal ws zeer snel gesloten worden.

Uiteraard. Chatten doe je maar in de chatbox en als je je ergert aan andere gebruikers vecht je dat maar uit met hen via PM. Dit topic gaat natuurlijk op slot.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:34 uur

geplaatst: vandaag om 14:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.