• 12.208 nieuwsartikelen
  • 165.636 films
  • 10.690 series
  • 30.865 seizoenen
  • 623.143 acteurs
  • 194.908 gebruikers
  • 9.097.682 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

Criticism

• 3011 berichten
  • 1397 stemmen

BoordAppel schreef:

Maar Federer blijft natuurlijk geniaal. Hoewel Del Potro beter is durf ik echt niets te zeggen over de afloop van deze wedstrijd. Zeker niet als het een vijfsetter wordt.

Ja Federer blijft natuurlijk geniaal, ook al speelt hij niet op zijn beste niveau. Federer staat met 4-1 voor deze set, en lijkt de overhand te nemen. Ik kan inderdaad ook maar weinig zeggen over de uitkomst, het kan alle kanten uit gaan.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Ik kan me trouwens herinneren hoe de commentator van Eurosport eergisteren zei dat hij Del Potro altijd maar matig vond serveren voor iemand van zijn lengte.

Maar de batterijen van Del Potro lijken een beetje leeg te raken eindelijk.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Oh, en Federer is eindelijk los! De fluwelen touch is er weer .

Criticism

• 3011 berichten
  • 1397 stemmen

Dit is een belangrijke break, Del Potro's batterij lijkt op te zijn.

timbo_

• 13112 berichten
  • 3747 stemmen

niet te vroeg juichen vanmiddag dacht ook iedereen dat Soderling geslagen was.

timbo_

• 13112 berichten
  • 3747 stemmen

Wat een bal zeg.

Spetie

• 38582 berichten
  • 6553 stemmen

idd mooi punt die 3-1

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Wow, zag die backhand.

DieGo

• 5807 berichten
  • 2303 stemmen

oei oei oei..

Spetie

• 38582 berichten
  • 6553 stemmen

Lullig zo'n dubbele fout na zulke vegen met de forehand van Del Potro. Maar goed ik ben wel voor Federer.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Tsja, drie keer precies in het hoekje... daar moet wat tegenover staan .

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Schitterend .

Criticism

• 3011 berichten
  • 1397 stemmen

Game, set and match voor Federer. Ik ben benieuwd tegen Soderling, ik gun het ze beide. Soderling heeft me ontzettend gecharmeerd dit toernooi, en Federer gun ik het na al die jaren natuurlijk om zijn enige niet gewonnen Grand Slam een keer te winnen. Ik kijk er naar uit.

timbo_

• 13112 berichten
  • 3747 stemmen

Wat weer een spanning vandaag. Drie sets lang de mindere maar toch gewonnen. Echt zo knap. Nu maar hopen dat hij de finale ook wint maar ik heb Soderling al meerdere keren afgeschreven en hij blijft fantastisch spelen. Ik ben er stiekem toch wel erg bang voor dat die Zweed gaat winnen.

Spetie

• 38582 berichten
  • 6553 stemmen

Schitterende halve finales dus. Allebei vijf sets en allebei erg spannend. Ik gun het Federer van harte. Zeer sympathieke speler over wie menigeen al loopt te zeuren dat hij afgeschreven is etc. 5e Grandslamfinale achtereen alweer. Soderling speelt geweldig, maar Federer heeft overal wel een antwoord op. Ik hoop op een mooie match!

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Ik denk eigenlijk eerder dat Soderling overmorgen geen kans heeft. Een beetje zoals Tsonga toen tijdens de Australian Open. Die speelde tegen Nadal fantastisch, maar kon tegen Federer geen potten breken.

eRCee

• 13379 berichten
  • 1933 stemmen

Schitterend. Mooi tennis zeg. Vond Federer absoluut niet drie sets lang de mindere, wedstrijd ook niet te vergelijken met die tegen Haas.

Ik zet mijn geld duidelijk op Federer. Wat Phoenix zegt. Soderling is de Martin Verkerk van 2009.

timbo_

• 13112 berichten
  • 3747 stemmen

Soderling was niet alleen tegen Nadal geweldig maar ook Ferrer, Davydenko en Gonzales zijn verslagen door hem. Voorwaar geen kleintjes op gravel. Zijn zegereeks doet me eigen een beetje denken aan Verkerk destijds. Ook wel een enigzins vergelijkbare speelstijl. Ik hoop van harte dat het net zo met hem afloopt als met Verkerk toen. Maar nogmaals ik ben er verre van gerust op.

timbo_

• 13112 berichten
  • 3747 stemmen

eRCee schreef:

Vond Federer absoluut niet drie sets lang de mindere, wedstrijd ook niet te vergelijken met die tegen Haas.

Nou eerste en derde was redelijk duidelijk lijkt me en in de tweede had Federer meer problemen op zijn service dan Del Potro op de zijne. In de Tie Break stond Federer er echter weer maar vond hem wel ook de mindere over die hele set gezien.

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

Ach, wie gunt het Federer nou niet. Vooral na wéér zo'n mooie terugkomst. Ook in de 2de set wist 'ie bij een 5-4 , 30-0 stand van Del Potro dat toch weer mooi weg te werken. Moedig gestreden van Del Potro, maar het duurde toch nét iets te lang.

Hoe laat begint 'ie wedstrijd zondag, trouwens? Ik ben pas 6 uur thuis. ):

Spetie

• 38582 berichten
  • 6553 stemmen

om 15:00.

eRCee

• 13379 berichten
  • 1933 stemmen

timbo_ schreef:

Nou eerste en derde was redelijk duidelijk lijkt me en in de tweede had Federer meer problemen op zijn service dan Del Potro op de zijne. In de Tie Break stond Federer er echter weer maar vond hem wel ook de mindere over die hele set gezien.

Volgens mij geeft in dit geval het scoreverloop de wedstrijd goed weer: Del Potro was in de eerste en derde set de betere, Federer in ieder geval in de vierde en vijfde maar mijns inziens (dankzij de beslissende momenten) ook in de tweede. Vond Federer over-all een goed niveau halen, het beste sinds dit tournooi.

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

Spetie schreef:

om 15:00.

Daar kijk ik dan twee weken tennis voor...

Cupido

• 514 berichten
  • 1831 stemmen

Dan kom je thuis van je werk en dan blijkt dat Federer er wéér een bloedstollende marathon van gemaakt heeft! Wat was het verschil vandaag in vergelijking met de match van 3 weken terug tegen Del Potro toen Federer nog afgetekend won?

timbo_

• 13112 berichten
  • 3747 stemmen

eRCee schreef:

Vond Federer over-all een goed niveau halen, het beste sinds dit tournooi.

Dat ben ik dan wel weer met je eens

Spetie

• 38582 berichten
  • 6553 stemmen

Cupido schreef:

Dan kom je thuis van je werk en dan blijkt dat Federer er wéér een bloedstollende marathon van gemaakt heeft! Wat was het verschil vandaag in vergelijking met de match van 3 weken terug tegen Del Potro toen Federer nog afgetekend won?

Iedere wedstrijd is anders. 3 weken terug in Rome Nadal - Soderling 6-1, 6-0. En Roland Garros? Tja hoe kan zoiets

Cupido

• 514 berichten
  • 1831 stemmen

Het levert in ieder geval een enerverende tennisweek op, één van de meest bizarre van de laatste jaren toch wel. Ben stiekem een klein beetje bang voor een verrassing van Söderling zondag.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

combi schreef:

ziet er niet goed uit voor fed-express!

ik gun het soderling maar hoop zo dat federer het gewoon wint, die man verdient het gewoon, waarom, hij heeft tennis naar een heel ander niveau gebracht, daarom, en het allermooiste is, alleen naar hem kijken maakt tennis intressant met alle respect voor de rest.

kom op kerel make me happy!

kappeuter (crew films)

• 73625 berichten
  • 5858 stemmen

Omdat het Studio Sport topic over de 20.000 berichten is gegaan, gaan we verder in een nieuw topic.

Dit om eventuele vertraging te voorkomen, omdat zulke grote topics de site te zwaar belasten.

Overigen >> Algemeen >> Studio Sport #3

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.