• 155.381 films
  • 9.292 series
  • 27.638 seizoenen
  • 604.195 acteurs
  • 346.012 gebruikers
  • 8.758.603 stemmen

IK ZOEK EEN FILM!!!

zoeken in:

Queen

• 4 berichten
  • 10 stemmen

Hallo,

Ik zoek al tijden een film. Het gaat over 4 (of 5) broers en een moeder die allemaal dingen overvallen. Ze worden gezocht door de politie, en moeten later op splitsen. Een van de broers moet een gezichtsverandering doen om niet meer herkend te worden, maar hij word gepakt door de politie. Het speelt denk ik begin 20ste eeuw af. Ik weet niet de titel van deze film. Maar als iemand mij kan helpen ben ik echt super blij:-)

Alvast bedankt,

Eva

U-96

• 11870 berichten
  • 1758 stemmen

Dit zie je als je een nieuw topic wil openen:

Wil je je voorstellen? Zoek je een film? Je bent niet de eerste! Doorzoek, voor je een topic opent, eerst goed of er al een topic bestaat waarin je je bericht kwijt kunt. Check daarnaast of je je nieuwe topic in de juiste categorie plaatst.

Waarom neemt niemand de superkleine moeite om zoiets even te lezen?

Chainsaw

• 8580 berichten
  • 3337 stemmen

Nog één keertje dan ...

Beste Queen, dit is het topic waar je je vraag in kun stellen :

http://www.moviemeter.nl/?foru...

Dan nu maar weer een slotke d'r op ...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.