menu

Overig / Algemeen / het rode mysterie

zoeken in:
Help Help Help

ik heb twee goede vrienden en die geven mij voor mijn verjaardag volgende week een ding
en ik zo ongeduldig als ik ben wil het eigenlijks nu weten

het is rood
80 cm hoog 50 breed
3 op de 10 vrouwen vind het leuk
je speelt er het liefst met z,n tweeen op
het is een elektrisch apparaat
je koopt het bij jansen&jansen (prulletjes winkel voor vrouwen, waarom weet ik niet want ik ben een gozer)
en het is denk ik tussen de 40 en 60 euro

Help Help Help

Zo'n rodeosimulator .

zo das een grote dildo hehe

nee zou et een coca-cola koelkastje zijn?

succes met uitvogelen.

desnoods zou je je kunnen laten verrassen en niet zo zeuren.
is ook niet leuk voor je vrienden, als je et al weet.

greetz radish

een elektrisch gummibeertje

mobiel raampje hehe

zo'n kerst bunny die continue doorloopt en noooooooit meer stopt

Mensen, ik trek het echt niet meer ! Volgend jaar kerst krijg ik een kado, maar ik weet niet wat ik krijg !! Wheelup. Ik heb wel een hint gekregen: Het pas onder de kerstboom.... wat kan dat zijn mensen??

Een kameel?

Zou op zich kunnen, maar passen kamelen onder een boom? Een KERSTboom dan wel te verstaan... Ik dacht zelf eerder aan een lama oid.

Jordy (admin)
Bij sommige topics krijg ik een warm gevoel van binnen. "Maar goed dat ik deze site ooit ben begonnen", denk ik dan.

kappeuter (crew)
Een warm gevoel van plaatsvervangende schaamte.

kos

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.moviemeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://pics.sjeemz.nl/img.php/343095/GIF/1063978931//

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

poekie schreef:

het is rood
80 cm hoog 50 breed
3 op de 10 vrouwen vind het leuk
je speelt er het liefst met z,n tweeen op
het is een elektrisch apparaat

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.moviemeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://msn.tweakzone.nl/uploaded/smilies/481.gif

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Misschien de paus, onderuitgezakt op zijn stoel. Dan wordt hij rood, en naar het schijnt werkt hij al lang op batterijen...

Bedankt.. voor.. die.. bloeme....

kos schreef:

(afbeelding)
Kos zwaait er met zijn handtasje op los?

kos schreef:

(afbeelding)

Ik denk niet dat het een slot is hoor, kos. Die zijn doorgaans niet rood en zo groot.

Jordy (admin)
Phooze schreef:

Kos zwaait er met zijn handtasje op los?

"this topic is *so* gay!"

kos
Ik snap niet waarom dit open moet blijven, vandaar. gaat helemaal nergens over.

Net als dit bijvoorbeeld.

Jordy (admin)
zeurpiet

nee je hebt wel gelijk, weg ermee

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:31 uur

geplaatst: vandaag om 12:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.