menu

Overig / Algemeen / opzoeken spelletje

zoeken in:
heyy!
uhm... ik zag hem nog niet eerder staan, en op een ander forum werd het een grote hit.. dus hierbij:
het opzoek spel!
het is de bedoeling dat iemand zegt wat hij wil zien (bijv. een groene panda) en dan moet de volgende een plaatje daar van zoeken, en dat posten..
vervolgens zet diegene iets neer wat hij/zij wil zien, en dat post de volgende dan etc. etc.

ik wil graag zien:
een dansende pinquïn

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

http://www.dancingpinguin.com/images/plaatjes/pinguin.gif

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Dronken man met blote buik.

YouTube - 9/11 - World trade center second plane crash LIVE! (RARE FOOTAGE)

ik wil zien dat Robben wel raak schiet in de WK finale 2010.

Je vermakkelijkt het wel voor de mods hoor, er hoeft helemaal geen slotje meer op. Het spel is nu officieel dood.

Ik help ze graag!

Een asbak van chocola

dominion

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

http://chalongstories.files.wordpress.com/2010/06/ashtray.jpg?w=300&h=225

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Een scheldende priester.

Rare chocolade zeg.

We doen hier op Moviemeter niet aan dit soort spelletjes. Slotje.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:24 uur

geplaatst: vandaag om 00:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.