menu

Overig / Algemeen / Gebroken neus

zoeken in:
Heb gister een klap op mijn neus gehad. Bloed spoot alle kanten op dus ik ben naar de eerste hulp gegaan. Die vent daar heeft even gevoeld en zij dat mijn neus gebroken was en dat ik maandag KNO moet bellen. Ik vraag mij af hoe dat in zijn werking gaat. Ik denk niet dat ik een erg gebroken neus heb, want ik heb nu bijna geen pijn en kan goed door mijn neus in en uit ademen. Hij staat wel scheef. Maar ik vroeg mij dus af wat het meest voor de hand liggend is. Wordt ik maandag gelijk geholpen of moet ik een week wachten? Moet ik zo'n gek spalkje op mijn neus? Of moet bij een gebroken neus altijd de neus recht gezet worden of kan het ook zelf genezen. Ik weet maandag krijg ik duidelijkheid maar nu erg nieuwsgierig. Iemand ook gebroken neus gehad?

Hoog tijd dat ze nog een extra laag beveiliging voor je regelen Geertje.

Ik geef dit topic 2 minuten trouwens.

Ik ben bang dat het een amputatie wordt.

Waar ik benieuwd naar ben is waarom je die klap kreeg. Was je aan't praten terwijl je had moeten luisteren?

Toch rellen bij die pro wilders bijeenkomst gisteren..?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:10 uur

geplaatst: vandaag om 07:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.