• 12.343 nieuwsartikelen
  • 166.350 films
  • 10.742 series
  • 30.964 seizoenen
  • 624.084 acteurs
  • 195.144 gebruikers
  • 9.114.507 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3074 stemmen

Gebeurt niet bij de f j's

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Excelsior en VVV pakken de volle buit. Als Feyenoord morgen verliest van Vitesse staat laatstgenoemde 4 punten los. En Excelsior wat dan volgt op 1 punt van Feyenoord.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Wordt een leuk weekendje zo. Twente gaat er ook aan morgen.

Vascago

• 4775 berichten
  • 3471 stemmen

moviemafketel schreef:

Wordt een leuk weekendje zo. Twente gaat er ook aan morgen.

Ken je dat nummer van Aerosmith?

Dream on heet het geloof ik

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

Excelsior

Altijd weer leuk zo'n overwinning. Feyenoord ook morgen voor de overwinning strijden en mijn weekend is .

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Had niet verwacht dat je zo enthousiast kon zijn over een ploeg die er voor kan zorgen dat je eigen cluppie nacompetitie moet gaan spelen.

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

Heb ik je de legende van Ewoud Smit al is verteld? Altijd moeilijk om te kiezen in een wedstrijd tussen Feyenoord en Excelsior. Voor de rest ben ik gewoon voor allebei hoor.

Al zie ik stiekem Excelsior liever in de Jupiler League spelen, gewoon leuk fris voetbal tegen andere kleine ploegen.

Film Fan

• 924 berichten
  • 2140 stemmen

En hoe zit het dan met Sparta?

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

Behalve dat mijn oom supporter van die ploeg is heb ik daar niet veel mee. Excelsior heb ik toch wel wat speciaals mee, mede door mijn opa die daar heel vroeger heeft gevoetbald. Feyenoord is gewoon de ploeg waar ik voor ben, net als vele anderen die voor een ploeg zijn.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Sowieso al mooi weekend! PSV wordt net zo schemielig te kijk gezet als Ajax eerder dit seizoen door ADO (en o o o wat was het eindhoevense leedvermaak toen groot). Daarnaast verliest dat verschrikkelijke ManU eindelijk weer eens!

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Otherfool zoekt altijd net zo lang totdat hij toch gelijk heeft. Cijfers en het recente verleden spreekt gelukkig in Ajax' voordeel.

Daarom was het ook meteen duidelijk dat ie weer ns uit zijn nek zat te zwetsen.. Onze zgn. neutrale voetbalkenner die eigenlijk nooit naar wedstrijden kijkt, dat maakt hij dan ook vaak pijnlijk duidelijk hier

timbo_

• 13112 berichten
  • 3751 stemmen

Vond het eigenlijk een redelijk uniek moment. Otherfool zit er qua feitjes volgens mij juist zelden naast.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Vrij vaak altijd zelfs, hij laat zich iets teveel door zijn verkapte afkeer van een bepaalde stad en club leiden.. om met zijn eigen woorden te spreken: je kunt de provinciaal wel uit de provincie halen, maar haal de provincie maar eens uit de provinciaal

Vascago

• 4775 berichten
  • 3471 stemmen

orbit schreef:

Vrij vaak altijd zelfs, hij laat zich iets teveel door zijn verkapte afkeer van een bepaalde stad en club leiden.. om met zijn eigen woorden te spreken: je kunt de provinciaal wel uit de provincie halen, maar haal de provincie maar eens uit de provinciaal

Zegt de provinciaal uit Utrecht

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Tsja, je kunt een Amsterdammer in Utrecht stoppen, maar haal Amsterdam maar eens uit die Utrechter See what the fuck I mean?

otherfool

• 18487 berichten
  • 3397 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Aangezien ze de laatste 4 jaar al productiever waren, mag je je woorden gaan op-vr-et-en Jou hoeven we niet meer serieus te nemen.

Welk woord/zinsnede snap je niet; 'gemiddeld', 'over 10 jaar' of 'verandering in gekomen'.

Ik zal het speciaal voor jou uitleggen.

Gemiddeld over 10 jaar 97/98 - 06/07 scoorde PSV het meest.

Gemiddeld over 10 jaar 98/99 - 07/08 scoorde PSV het meest.

Gemiddeld over 10 jaar 99/00 - 08/09 scoorde PSV het meest.

Maar (en let nu goed op!)

Gemiddeld over 10 jaar 00/01 - 09/10 scoorde Ajax het meest.

(heb je opgelet? dat is dus de verandering! Hoe komt dat, vraag je je natuurlijk af. Welnu, 99/00 (PSV > Ajax) valt weg, 09/10 (PSV < Ajax) komt erbij! Grappig he?)

Misschien is dit makkelijker voor je: Als Henk 10 jaar lang elk jaar 10 knikkers krijgt, en Kees krijgt er elk jaar 2, maar de laatste 4 jaar krijgt hij er 15, wie heeft dan gemiddeld over 10 jaar de meeste knikkers gekregen?

Hint bij deze opdracht: vandale.nl en dan 'gemiddeld' opzoeken. Nou, succes he!

otherfool

• 18487 berichten
  • 3397 stemmen

Overigens, de opdracht voor A&L luidt:

Henk heeft al jaren een hekel aan rode broeken. Zijn neef wil een dure, rode broek kopen. Henk zegt: 'Niet doen, rode broeken zijn immers stom!'

Welk woord is niet van toepassing op de reactie van Henk? Is dat:

A. afkeurend

B. afgunstig

C. afwijzend

Tot zover zondagsschool otherfool.

Vascago

• 4775 berichten
  • 3471 stemmen

Holy shit. Wat een heerlijk doelpunt van Cheik

otherfool

• 18487 berichten
  • 3397 stemmen

FOUTMELDING - De server is op dit moment tijdelijk niet in staat om aan uw verzoek te voldoen.

De systeembeheerder is ingelicht en er wordt aan het probleem gewerkt. Probeert u het later nog eens.

Gaat lekker daar bij eredivisielive, dit is de 2e opéénvolgende week al.

eRCee

• 13383 berichten
  • 1934 stemmen

otherfool schreef:

Tot zover zondagsschool otherfool.

Heerlijk weer.

Quido

• 14638 berichten
  • 6058 stemmen

Heerlijk? Eerder pedant. Zeker omdat het geen incident is.

Vitesse - Feyenoord is overigens best vermakelijk, voetballend niet al te best, maar een lekker stevig middenmoter-gevecht.

Montorsi

• 9634 berichten
  • 2291 stemmen

Mister Miyagi komt elke keer die back voorbij

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2172 stemmen

Barcelona is momenteel ergens bij Neptunus. Gisteren hebben ze een 50 jaar oud record gebroken door 16 competitieduels op rij te winnen. Vorige record dateerde uit 1961 en was van Real Madrid met Di Stefano.

http://www.vi.nl/Nieuws-item/194838/Barcelona-zorgt-voor-unicum-in-Spaans-voetbal.htm

stfuympos

• 13333 berichten
  • 718 stemmen

Ja dit Barca is historisch.

Pluim voor het Heerenveen publiek overigens.

kappeuter (crew films)

• 73785 berichten
  • 5870 stemmen

We gaan hier verder met een nieuw topic:

Overigen >> Algemeen >> Het grote voetbaltopic #2

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.