menu

Overig / Algemeen / Homoseksualiteit

zoeken in:
Omdat ik zag dat er een discussie bezig was bij de film: Brokeback Mountain, en mensen zeiden dat het niet helemaal over de film ging: open ik dit topic om hier openlijk en met respect over homoseksualiteit te discussiëren/praten en verdere bijpassende aspecten. Brand los!

Ik vind het allemaal best, zolang ze maar niet klef gaan doen.

Jessen0wnt schreef:
Omdat ik zag dat er een discussie bezig was bij de film: Brokeback Mountain, en mensen zeiden dat het niet helemaal over de film ging: open ik dit topic om hier openlijk en met respect over homoseksualiteit te discussiëren/praten en verdere bijpassende aspecten. Brand los!

Dit vind je wel een geschikt topic voor op een filmsite?

What's next? Topics over jeugdpuistjes, menstruatie, jubeltenen en transseksualiteit?

notnotfun
Doe niet zo stom.

Het is natuurlijk een hot item, en met films met dit thema wordt er soms wel eens respectloos over homoseksuelen gepraat. Ik vind het wel fijn dat het eens aangekaart wordt. Ook wat chevy zegt kan je als voorbeeld nemen, waarom zouden homo's an sich geen affectie mogen tonen, zou dan ook moeten gelden voor heteroseksuelen.

kappeuter (crew)
Wij vinden een apart topic over homoseksualiteit niet nodig.
We vinden dat niet thuis horen op een filmsite.

Film >> Algemeen >> Seks in films

Ook daar kan homoseksualiteit in films besproken worden en heeft het specifieker te maken met films.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:09 uur

geplaatst: vandaag om 15:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.