menu

Overig / Algemeen / Studio Sport #5

zoeken in:
Ik zie dit ook maar als een sport voor een keer, mijn god...hilarisch!

www.dumpert.nl - Epic headshot

Ook bijzonder grappig:

www.dumpert.nl - Kiepert Fail

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Vond het wel leuk dat de Ajacieden zo jaloers waren op de UEFA-winst van Feyenoord. Helaas alweer 8 jaar geleden. Voorlopig de laatste Europese winst door een Nederlandse club.

Vooruit dan maar, gefeliciteerd hoor

rep_robert schreef:

Lijkt de Zapruder film wel . Heeft ook meer met sport te maken dan volwassen mannen die een kinderliedje (?) zingen omdat de rest dat ook doet (?). Ik kan dat niet helemaal plaatsen.

Die van die keeper is ook goed ja. Doet me denken aan Jurrie Koolhof...

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=-rvgB4QP6B0

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

rep_robert schreef:

Ook bijzonder grappig:

www.dumpert.nl - Kiepert Fail

Die eerste lijkt wel in scène gezet, hoewel het dan wel erg knap gedaan is.

otherfool schreef:
(quote)

Lijkt de Zapruder film wel . Heeft ook meer met sport te maken dan volwassen mannen die een kinderliedje (?) zingen omdat de rest dat ook doet (?). Ik kan dat niet helemaal plaatsen.

Die van die keeper is ook goed ja. Doet me denken aan Jurrie Koolhof...

(embed)

Man, man, dat filmpje van Jurrie Koolhof heb ik vroeger vaak gezien - ik had een voetbal funnies band - en telkens weer vond ik het weer zielig.

Die band heb ik ook!

Nog 30 seconden

Tell 'em Rene!

Ik moet 'm ook nog ergens hebben liggen. Een vriend en ik keken 'm iedere week (in mijn herinnering). Het "terugspoelstukkie" is ook epic.

En dan die doodschoppen met grafmuziekje... snapte nooit zo goed wat dat op de band met funnies deed. Misschien was Jerry de Jong de samensteller?

legendarisch die Koolhof, dat armpje ook

notnotfun
Zo vierde Ruud ze ook nog wel eens .

moviemafketel schreef:
Gijpie gooit dezelfde dingen tenminste elke keer in een ander jasje met een ander beeldspraakje. Derksen heeft Korsakov vrees ik. Ook Wilfredje geeft wel vaak dezelfde voorzetjes, waardoor Derksen weer met oude anekdotes MOET komen.

Dat is het hem ja. Genee is niet zo orgineel. Ik werd ook schijtziek van dat filmpje van Blatter die viel. Dat je daar na 3x nog om moet lachen....

kappeuter (crew)
Omdat het voetbal dit topic steeds meer domineerde, en discussie over andere sporten wat in de verdrukking raakte en verstomde, hebben we besloten een apart voetbaltopic te openen, en een algemeen discussietopic te behouden voor alle overige sporten.

Overigen >> Algemeen >> Het grote voetbaltopic
Overigen >> Algemeen >> Algemeen sporttopic (geen voetbal)

Dit topic gaat derhalve op slot.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:07 uur

geplaatst: vandaag om 04:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.