menu

Overig / Algemeen / Studio Sport #4

zoeken in:
Reinbo
otherfool schreef:
Ik ga switchen naar 3. Hup Honduras!

Waarom kijk jij eigenlijk niet op Duitsland?

13woutie13
herman78 schreef:
Dit is toch geen schwalbe? Die Chileen stapt per ongeluk op zijn voet, niet zo raar dat ie dan omvalt.

Een ongelukje inderdaad, lullig voor Estrada.

Gewoon een schwalbe. Daarom lijkt het alsof hij op zijn hak gaat staan, het was een nepval.

Waarom ga je niet verhuizen naar Duitsland

Chili kan gewoon met 6 punten de volgende ronde mislopen terwijl Italie gister met een gelijkspel (en 3 punten totaal) door was geweest

USA en Paraguay winnen zelfs hun poule met 5 punten.

Reinbo schreef:
(quote)

Waarom kijk jij eigenlijk niet op Duitsland?

Ik heb het geluid niet aanstaan dus dat zou niks uitmaken Daarnaast zendt mijn Duitser alleen Spanje uit... Sonntag gucken wir wieder die ARD

orbit
Spanje is vele malen beter.. maar wel erg onterechte rode kaart. Ik snap niet helemaal als je laat doorspelen en scoren dat je iemand dan nog geel moet gaan geven.

Chili speelt beter en Spanje countert maar een beetje lullig. En belachelijke rode kaart natuurlijk.

Reinbo
Idd de eerste 20 minuten was Chili veruit het gevaarlijkst. Keepersblunder kantelde de wedstrijd, (onterechte) rode kaart gooit 'm op slot. Met een beetje mazzel treffen wij Chili in de kwart finale.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:25 uur

geplaatst: vandaag om 23:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.