- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- De 25...
De 25...

jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
De 25 vind ik een leuk programma. Sowieso is een Top van verschillende dingen heel mooi om te zien maar dit programma heeft vooral leuke thema's zoals: De 25 meest komische, griezelige of meest mysterieuze tv-momenten. Ik vind het een goede show.

Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Ik niet. Teveel trieste SBS6-momenten die onterecht worden opgenomen in de lijst, en van de volgorde klopt meestal ook geen zak. Peter R. De Vries' Joran opname boven die van 9/11 zetten bv: hoe dom kun je zijn?

jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
Ja, volgorde vind ik meestal ook belachelijk maar ik vind de clips vaak wel passend.

IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Het is inderdaad een debiel programma. Alles is pro sbs en de voice over is enorm irritant. En die Elleke is ok niet de slimste thuis.

The Oceanic Six
-
- 58571 berichten
- 3863 stemmen
Typische SBS entertainment. Laag niveau, debiele volgordes en tussendoor heel veel reclame waardoor ik nog nooit een aflevering uit heb gekeken.

AHWA
-
- 16915 berichten
- 0 stemmen
Schaamteloze zelfpromotie van SBS6. Vooral die voiceover is om te huilen. Bij elke SBS-programma is het:
Heel Nederland zat voor de buis... Iedereen was verbijsterd... Miljoenen mensen keken vol afschuw.... Heel Nederland was geschokt... et cetera.
Maar wel leuk om te kijken soms

starbright boy (moderator films)
-
- 21184 berichten
- 4353 stemmen
Vreselijk programma, maar commercieel gezien slimme TV. Je herhaalt gewoon een zooi fragmenten die je nog in het archief hebt liggen, zet een presentatrice voor een blauw scherm en neemt een voice over op. En hoppa, weer anderhalf uur prime time tv, dan nog drie keer uitzenden en er is dikke winst gemaakt.

kos
-
- 45934 berichten
- 8382 stemmen
Nooit van gehoord, maar sowieso.... SBS6. .