• 155.447 films
  • 9.299 series
  • 27.667 seizoenen
  • 604.333 acteurs
  • 346.578 gebruikers
  • 8.762.703 stemmen

The Addams Family

zoeken in:

matthijs_013

• 3624 berichten
  • 4951 stemmen

Ik zag vandaag The Addams Family (uit de jaren 50 of 60) op Nederland 2 of 3. Beviel me zeker voor een serie uit die tijd. De serie was zeker nog erg braaf, maar wel erg leuk. Is dit een dagelijkse serie en welke net is het nou precies>?

Mug

• 13949 berichten
  • 5968 stemmen

http://www.imdb.com/title/tt0057729/

De serie is alweer geruime tijd een onderdeel van VPRO's Villa Achterwerk. (Nederland 3 dus)

Geen idee wanneer het uitgezonden wordt, en hoe regelmatig. Vroeger veel van genoten in ieder geval. Later een aantal films en een tekenfilm-serie, en volgens mij nog een modernere televisie-serie in kleur (wat nogal dramatisch was bij herinnering).

In de jaren 60 hadden ze veel concurrentie van The Munsters. Ook destijds werd er veel na-ge-aapt.

Falkor

• 45 berichten
  • 0 stemmen

altijd een leuke serie was dat.

maar volgens mij komt het niet meer op tv. best wel jammer

INSTITUT777

• 105 berichten
  • 535 stemmen

zeker hele leuke serie, keek hem vrij vaak op tv, en nu zijn de 3 box sets op dvd uit, die ik meteen heb besteld

Gangleri

• 72 berichten
  • 116 stemmen

Mijn vriendin kwam thuis met een 3DVD box, blijkt daar maar 3/4 van de eerste serie in te zitten. Je moet nog twee boxen kopen voor de complete twee series. Vaag hoor! Wel een gave serie, dit oudje.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.