menu

Overig / Televisie / Koppensnellers (/Kopspijkers)

zoeken in:
U-96 schreef:
Is Spijkerman nog steeds bezig met rechtse politici en Balkenende afzeiken of heeft meneer eindelijk iets leuks gevonden?
Heb Talpa nog steeds niet geprogrammeerd, mis dus niets lees ik.
Hmm... laat linkse onderwijzer Spijkerman maar bij Talpa, beter dan voor de klas (met linkse schoolboeken). Een erg eng zwart/wit-den- kertje: ALLES van links is per definitie goed en ALLES van rechts is per definitie verkeerd. Daarnaast mogen over foutloze "Cheque" Spijkerman geen grappen gemaakt worden, maar hij dus wel over anderen (foutenmakers)....
Dan geef ik toch de voorkeur aan 't links/rechts neutrale KnoefNoen.

PS
Ik wil hierbij "Cheque" Spijkerman meteen maar voordragen voor Irritantste Nederlander.

Jack is het schoolvoorbeeld van 'links lullen, rechts vullen'... Wég met die man!

FisherKing
Krijgt Yomanda alsnog gelijk

sanny74 schreef:
jammer, die sketch over Natascha was pijnlijk slecht...

Mee eens.
Was er eindelijk nog een sketch in het programma was ie nog niet leuk ook

Zullen er nu toch andere schrijvers zitten?

U-96 schreef:
Is Spijkerman nog steeds bezig met rechtse politici en Balkenende afzeiken of heeft meneer eindelijk iets leuks gevonden?

Hij heeft nu iets gevonden: De gouden Balkenende

Spartaan1986 schreef:
(quote)

De gouden Balkenende

En wanneer kom je in aanmerking voor die geweldige prijs ?

moviefreak#1 schreef:
(quote)

De gouden Balkenende

En wanneer kom je in aanmerking voor die geweldige prijs ?

Wanneer je iemand heel goed kan nadoen
Afgelopen zondag was er iemand die deed Gerrit Comrij na (de achternaam zal wel verkeerd gespeld zijn)
Op zich werd hij goed nagedaan maar grappig was het niet.

Ik snap de link met Balkenende niet helemaal

moviefreak#1 schreef:
Ik snap de link met Balkenende niet helemaal

Jack zelf ook niet denk ik

Het is weer een makkelijke manier om iemand te kleineren.

Ik keek altijd wel naar Kopspijkers, maar nu het Koppensnellers is geworden kijk ik er gek genoeg nooit meer naar.

Je bent niet de enige
Koppensnellers heeft maar 1/3 van de kijkers die Kopspijkers had.

Spartaan1986 schreef:

Spijkerman maakt zichzelf echt zo belachelijk, compleet uitgemolken die gast met z'n kutprogramma. Altijd maar Balkenende als object kiezen, lekker makkelijk he? Ben toch echt benieuwd naar z'n kop als zijn premier aanmaal voor zijn neus staat. Weg met Spijkerman!

Het programma is nu van Zondag naar Vrijdag
Op zondag trok het programma vlak na het voetbal nog 900.000 kijkers.
Nu was het 317.000 kijkers.
Het is dus maar net achter welk programma het wordt geplaatst.

Heb geen kabel

Dus ik kan koppensnellers niet zien.

Vroeger was Kopspijkers nog erg leuk. Gewoon genieten op Zaterdagavond. Ook de ouderjaars programma's waren leuk. Je zat gewoon te denken: wat zou ik moeten zonder kopspijkers.

Maarja, nu heeft Jack Spijkerman de VARA verlaten. Dat deed me wel een beetje verdriet toen, nooit meer Kopspijkers. Maar nu is ie op Talpa.... Ik heb geen kabel dus ik kan hem ook niet zien Maar nog even kort: waarom ging Jack nou naar Talpa? Was toch nergens voor nodig geweest?

Maargoed we hebben altijd Koefnoen nog

Haha koppensnellers, een groot lachertje.
Ik had het laatst weer gekeken, ik moest er van lachen hoe dom en ongrappig het is. Baarmoeder van Maxima. Te triest voor woorden. Kopspijkers was altijd geweldig, maar dit is10X niks.
De Gouden Spijkerman, die zou er eens moeten komen.

Koefnoen is velen malen beter, maar vaak iets te langdradig.

Dat andere programma Nieuw Dier lijkt te floppen zoals verwacht

Koppensnellers trok gister nog 340.000 kijkers ND maar 124.000

Gisteren echt voor de allerlaatste keer koppensnellers gekeke (een stukje). Echt het toppunt van nietgrappig, behalve dan de opmerkelijke televisiefragmenten (maargoed, die maakt talpa dan ook niet zelf).

tukkerstein schreef:
Gisteren echt voor de allerlaatste keer koppensnellers gekeke (een stukje). Echt het toppunt van nietgrappig, behalve dan de opmerkelijke televisiefragmenten (maargoed, die maakt talpa dan ook niet zelf).

idd. De Wereld draait door en Jensen hebben ook die tv fragmenten.

kiriyama
Kan het niet aanzien, die Jack Spijkerman vond ik altijdt al walgelijk, maar bij talpa is het nog veel erger geworden. Ik zie er de lol niet meer van in.

kappeuter (crew)
Jack Spijkerman terug op televisie

Jack Spijkerman komt terug op de buis. In het najaar krijgt hij een eigen zaterdagavondshow op RTL4. De show gaat Wat Vindt Nederland? heten. Volgens een woordvoerder wordt het een actueel entertainmentprogramma. Spijkerman had geen eigen tv-programma meer sinds de televisiezender Tien er in augustus 2007 mee ophield.

bron: NOS teletekst

Jammer...met zijn paardengehinnik wat voor een lach door moet gaan en zijn onzinnige opmerkingen die nooit grappig zijn..

Kopspijkers was leuk door het geniale cabaret en enkele leuke zaken als het hamerspel. Niet dankzij, maar ondanks Spijkerman was dat leuk.

kos
Nou ja, dat zijn wel dingen die hij deels had verzonnen en opgezet. Tijdens het programma zelf deed hij natuurlijk zelf niet veel.

Het allerbeste vond ik hem vroeger op de radio met die telefoontjes op advertenties en zo. Dat was geniaal.

starbright boy (moderator)
Dat was leuk inderdaad. Of met die nepradiospelletjes waarmee mensen onzinprijzen wonnen als een pottenbrik ofzo. En niemand die vroeg wat dat was.

Van die telefoongesprekken zijn nog boekjes met cassettebandjes uitgegeven.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

http://www.klondyke.nl/new/images/extra/extra_81893_01.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Deed hij dat niet samen met Dolf Brouwers a.k.a. Sjef van Oekel?

starbright boy (moderator)
Nee

Waarom nou weer op RTL 4? Kunnen wij weer niet ontvangen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:19 uur

geplaatst: vandaag om 13:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.