- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Welke series kijk jij?
Welke series kijk jij?
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Naar welke series kijk je op dit moment?
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
- Lost Seizoen 2
- The OC Seizoen 3
- Desperate Housewives Seizoen 1 of 2
- Reunion Seizoen 1
- Charmed Seizoen 8
- Friends Seizoen 7
stan
-
- 4649 berichten
- 1288 stemmen
- The O.C. natuurlijk (seizoen 3)
- Desperate Houswives (nu nog bezig met een maar 2 loopt ook al binnen
- Veronica Mars (seizoen 2)
- Prison Break
- Ghost Wisperer
Lost ben ik nog niet aan begonnen maar dat zal vanzelf wel komen en Reunion moet ik ook nog aan beginnen
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik volg momenteel:
The Simpsons (tegenwoordig slecht, maar je blijft toch kijken...)
Veronica Mars ( )
Joey (ook zo'n "waarom kijk ik dit nog" serie)
Lost (seizoen 2 tot dus ver: )
South Park
The O.C. (denk er over om te stoppen, vind alles na seizoen 1 niet boeiend)
Arrested Development ( )
Family Guy
The Sopranos (als je dat "nu" kun noemen)
Desperate Housewives (aardig kijkvoer, niet zo boeiend)
My Name Is Earl (nieuwe comedy met Jason Lee)
Everybody Hates Chris (nieuwe comedy met Chris Rock)
Entourage
How I Met Your Mother (vrij slecht, blijf eigenlijk alleen kijken voor Alyson Hannigan )
Films komen er dus niet zo vaak meer van, heb ik vaak geen trek meer in als ik 's avonds op de bank plof. De erg goede dingen koop ik ook op dvd, geweldig waar voor je geld toch meestal, zo'n serie.
stan
-
- 4649 berichten
- 1288 stemmen
Over The O.C. ben ik wel een beetje met je eens het 1e seizoen was het aller beste maar het 2e seizoen liet wel een beetje de wensen over, maar over het 3e seizoen heb ik egt het gevoel dat ze gaan knallen en het nog spannender maken
Veronica Mars is gewoon een van de beste serie tot nu toe
The Simpsons volg ik niet meer vond het op een gegeven moment niet meer boeiend
Family Guy nooit gekeken maar het schijnt een hele leuke serie te zijn, dus moet ik toch maar is gaan kijken
Ik kijk ook niet zo veel films meer, de afgelopen maand heb ik maar 10 films gezien ofzo
AHWA
-
- 16915 berichten
- 0 stemmen
My Name is Earl
Gilmore Girls
The West Wing
moviefreak#1
-
- 14259 berichten
- 20551 stemmen
De Nix factor vandaag voor het eerst gezien. Briljant idee moet ik zeggen, de uitwerking is beduidend minder maar het idee is echt geniaal. Voor de mensen die het niet kennen : Het is het tegenovergestelde van Idols. Een jury zoekt de slechtste zangers/zangeressen van Nederland en gaan de weddenschap aan met 3 topproducers dat zij geen hit kunnen maken met deze überslechte "artiesten".
Dat zal ze vast wel lukken trouwens want in Nederland komen de meest gekke dingen in de top van de hitlijsten terecht (gekke kikkers en de jeugd van tegenwoordig bijvoorbeeld).
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik zit diep in The Sleepwalker Project, daarnaast pak ik als het kan wat afleveringen mee van een comedy die ik vrijdag zag, toen kreeg de man wat problemen met zijn vrouw tijdens het kaarten, erg leuk. (weet iemand de naam van deze serie?)
Ik kijk regelmatig Twin Peaks, Lain en natuurlijk The Sleepwalker Project.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Veronica Mars is nu bezig, ik ben benieuwd...
stan
-
- 4649 berichten
- 1288 stemmen
Ik denk dat je Veronica Mars een steen goede serie gaat vinden
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Ik hoop het, het schiet alleen niet echt op
Leno
-
- 5891 berichten
- 4209 stemmen
King Of Queens?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Klopt inderdaad, bedankt Leno.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Nou, Veronica Mars staat op mijn pc. En het eerste wat me opviel toen ik hem even aanzette was dat de begintune een liedje is dat op The OC MIX 1 staat. Ik weet de titel niet, maar ik draai die cd continue op mijn MP3, dus die herken ik wel. Een goed begin om te weten dat de makers van VM ook The OC kijken
Trouwens, één van de actrices speelde ook in Joan of Arcadia, pluspunt nr. 2
De hoofdrolspeelster is bést knap!! Plustpunt 3
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Net aflevering 1 en 2 gezien. Aflevering 1 was best saai ivm de Pilots van The OC en Reunion, maar het was vermakelijk en dus kwam er aflevering 2. Die was best goed. Het hele verhaal was én ingewikkelder dan normaal en leuker (Paris Hilton). Yep, deze serie kan aan mijn lijstje toegevoegd worden.
stan
-
- 4649 berichten
- 1288 stemmen
Mooi zow nou jij wacht op mij met Desperate Houswives en Ik wacht op jou met Veronica Mars
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Ja, maar ik heb vakantie, dus ik ben sneller bij
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Nu:
The O.C.
Las Vegas
CSI
CSI:Miami
en alleen als het op mijn weg komt: CSI: New York.
JoeHallenbeck
-
- 3413 berichten
- 0 stemmen
Kunnen deze topics niet worden samengevoegd?
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Dat zijn toch twee verschillende onderwerpen? Bij de een vertel je je favoriete serie van allemaal en hier vertel je welke series je kijkt.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2557 stemmen
ik kijk op het moment:
The OC
Friends
Gilmore girls
Lost
Charmed
wil ook Ghost Whiseperer gaan volgen, maar ik ben er nog niet aan toe gekomen.
aryan
-
- 986 berichten
- 1735 stemmen
Law&Order (normaal, svu en ci)
CSI (normaal, NY en miami)
24
Lost
ER
Surface
Malcolm in the Middle
How I met your Mother
Scrubs
Everybody hates Chris
My name is Earl
The 4400
Justice League Unlimited
South Park
Prison Break
Smallville
Supernatural
Desperate Housewives
Numb3rs
The OC
ik ben een echte TV series fan
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
24.
Lost.
Angel.
Friends.
The Shield.
Alleen deze 5 volg ik echt de laatste tijd.
Ik kijk trouwens geen serie's op tv maar koop ze op dvd.
Uitzondering : Rome.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
ik ben een echte TV series fan
Inderdaad
CAPIpsv
-
- 766 berichten
- 624 stemmen
GTST
Baantjer
Van Speijk
Peter R. de Vries, misdaadsverslaggever
Basz
-
- 26 berichten
- 919 stemmen
Een paar series die ik kijk en die nog niet genoemd zijn:
Boondocks
Battlestar Galactica (seizoen 2)
Grey's Anatomy (seizoen 2)
Life on Mars
Hyperdrive
salvatore
-
- 1936 berichten
- 3087 stemmen
the oc
lost
smallville nu ook weer, Lana Lang!