- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Happy Tree Friends
Happy Tree Friends

Stevo
-
- 499 berichten
- 429 stemmen
Ik weet niet of dit al eens ter sprake gekomen is. Ik kon in ieder geval niets in het forum vinden.
Een klasgenoot attendeerde mij op deze animatie-serie. Het is te zien op MTV (weet even niet op welk tijdstip), maar je kunt ze ook via internet bewonderen. www.happytreefriends.com en www.mtv/happy[/url].
ps. Als je toch op internet aan het klooien bent dan is www.subserviantchicken.com[/url] ook een aanrader. Een man in een kippenpak opdrachten geven. Wat mensen al niet doen in hun vrije tijd.

BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3112 stemmen
Gisteren iets van gezien maar ik vond het weinig aan. Blijft toch apart dat je een blote tiet niet op MTV mag laten zien en je mag al helemaal geen fuck of shit zeggen maar met verschrikkelijke moorden is niets mis. Trieste zender.

Yak
-
- 4945 berichten
- 827 stemmen
Die Happy Tree Friends waren een jaar terug een grote rage onder compu-nerds, maar ik kon nooit zo lachen om beertjes die bloederig verpletterd worden onder televisies of hun hersenen er via hun oogkas krijgen uitgesleurd en zo.

Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Het is eigenlijk alleen de eerste paar x leuk, dan is het nog verrassend. Daarna verbaas je je alleen maar over de uiterst creatieve manier waarop ze die lieve diertjes om zeep kunnen helpen.

Captain Pervert
-
- 4272 berichten
- 1988 stemmen
Het is eigenlijk alleen de eerste paar x leuk, dan is het nog verrassend. Daarna verbaas je je alleen maar over de uiterst creatieve manier waarop ze die lieve diertjes om zeep kunnen helpen.
Klopt.
Maar nadat je ze allemaal hebt gedownload en bekeken heb je het wel gezien. Heb er nog een paar om aan mensen te laten zien, maar de lol is er snel af.
Neemt niet weg dat iedereen kennis hiervan MOET nemen want zolang het nog leuk is, is het ook ECHT supercool.

Don Gertus
-
- 1543 berichten
- 0 stemmen
Dat zeg ik, alleen met andere woorden.

damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
op MTV2 heb je de WOBBLEs en die zijn veel leuker (en droger)

Illuvatar
-
- 72 berichten
- 1259 stemmen
Deze tekenfilm is nogal identiek aan Itchy & Scratchy van de Simpsons.
Ik vond het toen al een geniaal idee om hier een echte tekenfilm van te maken.

Stevo
-
- 499 berichten
- 429 stemmen
Ik kwam laatst weer eens terecht bij de "30 second bunnies". Een bekende film wordt in 30 seconden verteld door konijnen Voor diegenen die het nog niet kennen http://www.angryalien.com

Angrod_Pallanén
-
- 6688 berichten
- 1042 stemmen
Ik heb het nooit op tv gezien, altijd via internet maar het is wel hilarisch! Geweldig gewoon.

*__ANIME__*
-
- 149 berichten
- 263 stemmen
Ik heb het alleen op internet gezien, maar het is echt geinig.

P8rb
-
- 10773 berichten
- 1769 stemmen
op internet heb ik het ook wel eens gezien, ik vond het wel lachen. ik ben trouwens geen compu-nerd hoor Yak

Angrod_Pallanén
-
- 6688 berichten
- 1042 stemmen
Grappig dat juist nu dit topic weer opduikt, ben gister weer begonnen met afleveringen kijken en momenteel seizoen 1 en 2 aan het pindakazen, vind iemand trouwens die Mol grappig? Ik vind hem doodsaai.

JagieXK
-
- 44 berichten
- 2 stemmen
HI-LA-RISCH, tijd niet meer gezien trouwens maar vond het echt lachwekkend...FAN-TAS-TISCH

sasje^^
-
- 39 berichten
- 116 stemmen
Dacht dat het alleen op het internet te zien was. Heb wel een paar afleveringen gezien en moet zeggen dat het echt mooi bedacht is, echt lache om naar te kijken

Knisper
-
- 12985 berichten
- 1240 stemmen
Alleen die Lumpy is geniaal, maar verder vind ik het drie keer niks.

BlueVelvet
-
- 1316 berichten
- 785 stemmen
Niets aan inderdaad. O wat cool om beestjes te vermoorden met veel bloed en geschreeuw.

FredKrueger
-
- 125 berichten
- 72 stemmen
Echt een geinige serie vooral Flippy die telkens de beestjes doodmaakt

A.L.I.E.N
-
- 775 berichten
- 1016 stemmen
Geweldige serie! Zelfs bij de simpelste zaken (naar de bioscoop gaan, een lolly eten) eindigd het altijd in een bloedbad. Dit is echt een hilarische TOP -animatie reeks!!!

Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
echt een prachtige serie. Had ooit is een aflevering gezien waar een roos konijntje zijn oogbal uitvloog en aan een tak bleef hangen, en zo moest hij zich helemaal naar boven optrekken.

clockwork72
-
- 2725 berichten
- 1537 stemmen
Deze serie slaat totaal nergens op. Je hoort wat geschreeuw en pats, boem, Beng, overal ligt bloed. Kijk dan South Park ofzo of The simpsons. Dat is pas een Animatie serie

misterwhite
-
- 4726 berichten
- 656 stemmen
Is best wel lachen, maar veel te hard overdreven. Al die schattige diertjes die in koelbloedig eraan gaan.

Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Deze serie slaat totaal nergens op. Je hoort wat geschreeuw en pats, boem, Beng, overal ligt bloed. Kijk dan South Park ofzo of The simpsons. Dat is pas een Animatie serie
Daar gaat het ook om: lieflijke beestjes die op de meest gruwelijke (maar komsiche) manier aan hun einde komen.

JDSsmetje
-
- 6546 berichten
- 2125 stemmen
Nee , vind er ook niets aan. Het lijkt wel de animatiereeks van Faces Of Death

Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Dat is toch ook een leuke komedie?

JDSsmetje
-