menu

Overig / Televisie / The Borgias - 'The Original Crime Family'

zoeken in:
kos

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

http://image.wetpaint.com/image/1/lGXTeja0h3Zfgdnya9HPYg182470/GW437H587

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

LOS ANGELES, CA, January 9, 2010 – Showtime Networks has ordered 10 episodes of a one-hour drama series based on the infamous Italian Renaissance family The Borgias, it was announced today by Robert Greenblatt, President of Entertainment, Showtime Networks Inc. Oscar®- winning actor Jeremy Irons will star in the epic drama series as Rodrigo Borgia, the cunning, manipulative patriarch of The Borgia family who ascends to the highest circles of power within Renaissance-era Italy. Additionally, Academy Award® winning director Neil Jordan (The Crying Game) will create and executive produce the series as well as direct the first two episodes. Veteran film and television writer/producer Michael Hirst, who created, wrote and executive produced SHOWTIME’s original series The Tudors, will serve as executive producer/writer.

"Having blazed a trail with the award-winning THE TUDORS, we wanted to continue to offer our audience a period drama as wicked, witty, and utterly compelling -- and that's what THE BORGIAS will be," said Greenblatt. "I can guarantee you've never seen a family quite like this before, nor could you make up the outrageous twists and turns of their epic saga if your life depended on it. The directorial mastery of Neil Jordan along with Michael Hirst's flair for bringing historical dramas vividly to life for a contemporary audience will make THE BORGIAS unlike anything else on television."

THE BORGIAS will be a complex, unvarnished portrait of one of history’s’ most intriguing and infamous dynastic families. The series begins as the family’s patriarch Rodrigo (Jeremy Irons), becomes Pope, propelling him, his two Machiavellian sons Cesare and Juan, and his scandalously beautiful daughter, Lucrezia, to become the most powerful and influential family of the Italian Renaissance. And all that power and influence eventually leads to their demise. As Machiavelli once said about his friends, the Borgias, "Politics have no relation to morals."

Jeremy Irons is one of the most celebrated film, television and stage actors of the last thirty years. He has won the Academy Award® (Reversal of Fortune), a Tony Award® (The Real Thing), two Emmy Awards® (Elizabeth I, The Great War and the Shaping of the 20th Century), two Golden Globe®Awards (Elizabeth I, Reversal of Fortune) and a Screen Actors Guild Award® (Elizabeth I). His list of memorable films and television include; Brideshead Revisited, The Mission, Dead Ringers, Being Julia, The Merchant of Venice, Lolita, and Appaloosa. Last season he appeared on Broadway in Impressionism opposite Joan Allen. He is currently nominated for a Golden Globe and SAG Award for his performance in Georgia O'Keeffe.

Trailer: Watch the Trailer for Showtime's 'The Borgias' - tvsquad.com

vanaf April in de VS op tv. Lijkt me wel de moeite waard!

dit lijkt mij ook een mooie serie te gaan worden, we wachten het allemaal af.

'The Borgias' Renewed -- Showtime Drama To Return For Season 3 - deadline.com

Had afgehaakt na 3 afleveringen, maar met de blu-ray uit, ga ik het 1e seizoen een nieuwe kans geven.

1e seizoen bekeken en deze is zeker de moeite waard. Mooie decors, kostuums, degelijke dialogen en zelfs een paar aardige veldslagen. Deze serie verdient meer aandacht, moet niet veel onder doen voor Game Of Thrones. Zeker kijken iedereen! The Art of VFX » THE BORGIAS, dacht dat het echt allemaal decor was, mooi gedaan die CGI.

Wordt vanaf zaterdag 7 juli aanstaande uitgezonden op NL2 om 22u25.

ziet er goed uit

Uitstekende serie. Leuker dan Game of Thrones.

Het ziet er allemaal fantastisch uit, goede acteurs, de sets, de kostuums, de camerashots het is allemaal erg mooi uitgewerkt met veel zorg en oog voor detail.

Het verhaal is een goede afwisseling van drama,romantiek, geweld en humor.

2 afleveringen ver en ik vind het super!!!!

Spijtig dat de animo hier voor niet groot is. Uitmuntend kostuumdrama met een hele intrigerende setting. Hele hoge production value, mooi geschoten, enerverende intriges en zwaar overtuigend acteerwerk. Lucrezia . Combineer dit momenteel met The Tudors, beiden de beste in hun soort, heerlijke double bill .

AC1
Hmm, had hier meer van verwacht. Lijkt wel een verfilming van Assassin's Creed. The Tudors was toch van een andere klasse. Nou ja, ik ben nog maar aan aflevering 4 dus wie weet ...

Mijn nieuwe favoriete show, en ik heb de laatste aflevering op DVR ... nu kan niet wachten om het te zien. Ik begonnen met kijken, alleen maar omdat ik vind Jeremy Irons onweerstaanbaar als de kwade paus.

---------------------------
buy dvd uk: Oh Yeah This Is Where You Shop Best DVDs - ohyeahdvd.co.uk

Jammer dat de show gecanceled is. Geen seizoen 4.

Inderdaad. Moet eigenlijk eens beginnen seizoen 2 en 3 te volgen, gezien ik seizoen 1 goed kon smaken.

Seizoen 2 is erg sterk. Seizoen 3 wat minder, maar ze hadden het wat mij betreft beter kunnen afronden met nog een Seizoen 4.

Weer een serie afgekeken, erg van genoten.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:14 uur

geplaatst: vandaag om 20:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.