menu

Overig / Televisie / The Vampire Diaries

zoeken in:
Alaric was ook een goede vriend van hem geweest, maar feit is dat Enzo een hele steun voor Damon was gedurende de jaren dat ze gevangen zaten (en werden gemarteld) bij Whitmore. Ik durf te zeggen dat de vriendschap met hem meer betekent voor hem dan deze met Alaric. Alleen al doordat Damon zich eraan kon optrekken. Zoals Damon al zei: "Enzo's friendship kept me alive."

ik stop niet snel met een serie die ik al jaren volg, maar ben hier een paar weken geleden toch mee gestopt, na de zoveelste doppelganger was ik het zat, daarna nog een aflevering gekeken maar merkte dat ik hem op de achtergrond had aanstaan terwijl ik van alles aan het doen was, het kon mijn aandacht niet meer vasthouden,
wat mij betreft te lang doorgegaan, de eerste seizoenen waren geweldig en verrassend, maar nu vervalt de serie steeds in herhalingen, ben Elena zat, evenals Bonnie
grootste aderlating wat mij betreft was het vertrek van Klaus, dat was een geweldig personage! en recentelijk de dood van Katherine, een veel interessanter personage dan Elena
en ben die eeuwige driehoeksverhouding ook zat

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=tdF6N5vMGzI

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

AHWA
Bezig met seizoen 5 omdat het op Netflix staat. Serie blijft gewoon prima. Nog steeds die warme kleurtjes, mooi geschoten, verhaallijn over de volgende onsterfelijke big bad neem ik maar op de koop toe, en de dames blijven prachtig natuurlijk. Dus niets nieuws onder de zon, maar nog steeds erg fijn om te kijken.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:44 uur

geplaatst: vandaag om 00:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.