menu

Filmdragers en apparatuur / Algemeen / Welke dvd('s) heb je als laatst gehuurd?

zoeken in:
gebruiker_56935
The Mist

Rise of the Footsoldier, die is net uit. Een aanrader!

Wil Cujo wel eens zien, misschien straks eens doen.

MXO

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.moviemeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://images.frs.nl/a/15/72b/me/8717306270380.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Studio Spaan WK Editie

Net The Bucket List even meegenomen toen ik klaar was met werken.

The Hitcher.
Had wel wat meer verwacht van Sean Bean trouwens.

7eventy 5ive

Ook meer van verwacht, erg irritante cast in een horrorfilm. Brrrrr.

Lui (crew)
cujo moet je zeker doen

Heb ik enkele dagen geleden gehuurd, was inderdaad een topfilm !!,

Lui (crew)
Friday the 13 th schreef:
Heb ik enkele dagen geleden gehuurd, was inderdaad een topfilm !!,

pet sematary ook al eens gezien?

Lui schreef:
(quote)

pet sematary ook al eens gezien?

Toevallig dat je dit nu zegt. Ik wou enkele dagen geleden Pet Sematary 2 voor een klein prijsje kopen, helaas stond de dvd niet op zijn plaats aan de kassa en gaan ze hem dus terugzoeken.

Pet Sematary (de eerste) heb ik ooit eens gezien toen ik jong was. Ik kan me nog levendig die kat en dat joch herinneren. Geen slechte film. Wil hem zeker nog eens terugzien.

Film Pegasus (moderator)
Weer naar de bibliotheek geweest en enkele dvd's geleend.

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Een kwartier geleden REC gehuurd, morgen eens bekijken. Verwachtingen zijn althans hoog.

Tijd voor een "welk dvdhoesje heb je aangeraakt maar teruggezet" topic.

Ik snap dit ook niet. Wat een onzinnig topic.

djelle
Inderdaad. Maar het is even onzinnig als zijn broertje 'Welke dvd('s) heb je als laatst gekocht' topic (waar we ook allemaal al een of meerdere weinig nuttige berichtjes geplaatst hebben). Er zijn hier zoveel onzinnige topics, zie niet in waarom er uitgerekend in deze plots gereageerd wordt.

Mescaline (moderator)
djelle schreef:
Inderdaad. Maar het is even onzinnig als zijn broertje 'Welke dvd('s) heb je als laatst gekocht' topic (waar we ook allemaal al een of meerdere weinig nuttige berichtjes geplaatst hebben). Er zijn hier zoveel onzinnige topics, zie niet in waarom er uitgerekend in deze plots gereageerd wordt.

Ooh dat topic is juist wel leuk.. gewoon om tezien wat andere kopen natuurlijk.. maarook om weer andere MM,ers op ideen te brengen.. heb al heelwat titels zo gekocht via dat topic

djelle
Wel dan zal dit topic ook wel ergens zijn nut hebben veronderstel ik. Kijken welke huurtitels meevielen voor anderen enzo..

Mijn laatste huurdvd was trouwens The Mist. Goeie film, aanrader.

Inderdaad. Maar het is even onzinnig als zijn broertje 'Welke dvd('s) heb je als laatst gekocht' topic

Daar ben ik het absoluut niet mee eens. Dat topic heeft, naast het etaleren of pronken met je nieuwe dvd's, wel degelijk een functie. Ik ben daar al zoveel kooptips tegengekomen. Films waarvan je niet eens wist dat ze een dvdrelease gehad hebben, of indirect sites vinden waar de dvd goedkoop te vinden is, waar de dvd uberhaupt verkrijgbaar is, kwaliteit, ondertiteling (zeer belangrijk bij Duitse dvd'd) etc.

Dit topic toont alleen maar dat Pietje filmpje B heeft gehuurd. Lekker boeiend; ik zie aan het profiel wel welke film de user als laatste zag, zij het door huren, kopen, tv of pindakaas.

djelle
Okee je hebt gelijk, het zal wel zinniger zijn. Maar niet dat dit topic compleet waardeloos is dan. Want je kan dan via dit topic wellicht ook onrechtstreeks tips vinden qua videotheken/promoties etc... Of te weten komen dat een zeldzamere film in videotheek x te huur is. Whatever. Er is altijd wel iets waar iemand iets aan heeft.

Dat wordt toch al gedaan in de Films: Videotheek-sectie op MM? Zelfs oudere films met een huurrelease krijgen daar een vermelding. Ik zie hier gewoon het nut niet van verder. Niets om je sappig over te maken verder hoor.

djelle
Sappig?

In elk geval zijn er voor jou genoemde voordelen (kooptips, sites, releases) ook meer gerichte topics (het online shop topic bijvoorbeeld, en sowieso de gehele 'Filmdragers' afdeling), dus dat maakt het verschil niet. Maar goed, inderdaad nauwelijks het discussieren waard overigens.

ik zie aan het profiel wel welke film de user als laatste zag, zij het door huren, kopen, tv of pindakaas.

Dit is trouwens niet altijd waar. Lang niet alle films die ik bv (laatst) zag stem ik op. De voornaamste reden is omdat ik nooit stem zonder een verantwoording af te leggen (daarmee raken vele films na verloop van tijd te ver in mijn geheugen helaas). Soms neem ik ook gewoon een grote break van moviemeter, en dan kan het eventueel wel handig zijn om eens een kort berichtje neer te pennen in dit topic (welke films ik onlangs zag en welke ik goed vond etc).

kappeuter (crew)
mikey schreef:
omdat (toenertijd) werd gezegd dat het zinloos is om zon topic te beginnen, net zoals: ' welke film zag je gisteren op tv'. Het doet er niet via welke route je een film ziet, zolang je hem maar ziet, denk ik. Aanschaf topic is interessant vanwege collectie-redenen.

Kort samengevat de reden waarom dit topic weer gesloten wordt.

Als je een film hebt gezien, op / via welk medium dan ook schrijf je een recensie bij die film en kunnen andere users zien dat je de film gezien hebt.
Desnoods zet je er bij 'ik heb deze film gehuurd'.

Een apart topic is nogal zinloos en gaat beetje voorbij aan het concept van de site.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:28 uur

geplaatst: vandaag om 16:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.