menu

Filmdragers en apparatuur / Algemeen / Spaanse films

zoeken in:
Hallo Allemaal,
Ik hoop dat ik nu wel bij de juiste topic sta.
Wie weet waar ik (tegen betaling uiteraard) spaanse films kan bekijken? Liefst met nederlandse ondertiteling.
Het makkelijkst dus via online huren......
Ik ben helemaal niet bekend met dit soort dingen. Normaal ga ik naar de videotheek en huur een film maar dat zijn gewoon amerikaanse films.
Alvast bedankt

Elke degelijke videotheek zou normaal gesproken toch het werk van Almodovar en Amenabar moeten hebben. Verder weet ik niets af van Spaanse cinema, dus misschien dat iemand anders hier je kan verderhelpen.

Halcyon schreef:
Elke degelijke videotheek

Die zijn erg dungezaaid.

films als Hable Con Ella, Abre Los Ojos, Todo Sobre Mi Madre enz. staan bij onze videotheek gewoon in de schappen.

En dat is een gewone ordinaire FilmStation met een eigenaar die alles van Steven Segal gaaf vind

Ik ga er dan wel van uit dat als je hier iets post over Spaanse films, je ook al wel de beter bereikbare titels gezien hebt. Er zal vast wel een on-line videotheek voor Spaanse titels zijn maar of er NL-subs bij zijn is weer een heel ander verhaal.

Ja ik heb al een hele hoop titels gezien maar niet de films ervan! De videotheken hier bij ons in Zaandam hebben geen spaanse films...En online weet ik al helemaal niks te vinden.
Er zijn zoveel films die ik graag in het spaans zou willen zien, liefst met ondert. ja maar ach dat is geen must omdat ik ze niet voor niets in het spaans wil zien. Spaans is mijn favoriete taal vandaar...

Maar bedoel je nu met:

Het makkelijkst dus via online huren...

dat je het al makkelijk kunt vinden via online huren en dat je op zoek bent naar een andere manier of dat je het het makkelijkst via online huren vindt.

Als het het laatste is, dan kan ik je Keeno aanraden. Heel uitgebreid assortiment en snelle levering. Ook PlusDVD heeft veel Spaanse titels, maar die zijn wel veel langzamer met leveren. Andere online leveranciers zoals MovieMile en Videoland ken ik niet.

Enige nadeel van die online dingen is dat je niet kunt zeggen: mijn volgende film wordt deze. Soms is de belangstelling te groot en krijg je eerst andere films toegestuurd.

moviefreak#1 schreef:
Ik ga er dan wel van uit dat als je hier iets post over Spaanse films, je ook al wel de beter bereikbare titels gezien hebt.

Saania schreef:
Ja ik heb al een hele hoop titels gezien maar niet de films ervan

Huh?

Ik bedoel dat ik het makkelijk vind om ze online te huren. Zoiezo ken ik dus geen videotheek die spaanse films verhuurt in de buurt.Online huren leek me makkelijk omdat ik op mijn gemak kan zoeken en dan huren. Ik heb wel al een aantal spaanse films gezien en dat zijn
Te doy mis ojos
Hable con ella Pedro Almodóvar
Todo sobre mi madre Pedro Almodóvar
Abre los ojos Alejandro Amenábar
La flor de mi secreto Alejandro Amenábar
La mala educación Pedro Almodóvar
Mar adentro Alejandro Amenabar
Maar er ik zou graag ook de volgende fims willen zien:
El Maquinista,
El Bola,
La Pelota Vasca,
Frío sol de invierno
La piel contra la piedra,
Planta 4a
Tesis van Alejandro Amenábar
La vida que te espera
El perro de hortelano
jovenes
torremolinos 73
En ik heb nog 12 titels op de lijst staan die ik graag zou willen zien.
Keeno heeft wel spaanse films maar dan moet ik eerst bij elke film apart bij details kijken of ie spaansgesproken is. Deze titels hebben ze ook geeneens, alleen Tesis kon ik vinden.

Saania schreef:
El Maquinista
deze is engelstalig.

Amores Perros is die nu spaanstalig, portugees of mexicaans???? Is even te lang geleden dat ik 'm gezien heb.

Mug
In Mexico spreken ze Spaans, niet Mexicaans...
Deze Mexicaanse film is spaans-talig.

had al zo'n vermoeden . Thanks !

Ja, The Machinist maar hij is er ook in spaanse versie. Die had ik op de site van http://www.imdb.com/ vonden.
Ik ben verder van plan om zoveel mogelijk films te zien van voornamelijk spaanse regiseurs. Er zullen genoeg flutfilms tussen zitten maar ook die wil ik gewoon zien.

Ik persoonlijk ben een grote fan van Alex de la Iglesia,alleen zijn zijn films en dan met name La Comunidad en El dia de la Bestia gewoon moeilijk om aan te komen.
Dus als iemand nog een ideetje heeft waar ik deze films op dvd kan krijgen,hoor ik het graag!
Check zijn debuut film maar eens genaamd Action Mutante,over een groepering gehandicapte terroristen die aanslagen plegen op een maatschappij die alleen uit mooie mensen bestaat.En daarbij ook alles in de soep laten lopen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:39 uur

geplaatst: vandaag om 14:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.