menu

Filmdragers en apparatuur / Algemeen / Wie weet welke film dit is?

zoeken in:
Ik zit met een probleempje.... enkele jaren geleden heb ik een hele mooie film gezien. Ik zou hem graag nog eens willen bekijken maar kan nergens vinden hoe de film heet..
Hij gaat over een gezin wat emigreert naar Canada, het zoontje heeft het hier helemaal niet naar zijn zin en verveelt zich vreselijk. Dan gaat hij zich intresseren in de natuur en vind het in Canada steeds leuker, hij komt er ook achter dat er een veelvraat in of bij zijn huis leeft en hij raakt als het ware bevriend met dit dier.
Daarna komt hij erachter dat er gejaagd wordt op deze dieren, hij probeert ze nog te redden maar minstens een veelvraat wordt doodgeschoten.
Ik hoop dat iemand weet welke film het is, ik weet helaas niet meer details van de film...

kappeuter (crew)
Vraag mag inderdaad in dat topic opnieuw gesteld worden. Slotje op topic.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:19 uur

geplaatst: vandaag om 13:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.