• 13.085 nieuwsartikelen
  • 169.681 films
  • 11.133 series
  • 31.878 seizoenen
  • 630.512 acteurs
  • 196.365 gebruikers
  • 9.179.974 stemmen

Movie Moments (v.h. Movie Minutes)

zoeken in:

the flash

• 317 berichten
  • 103 stemmen

ik ga denk ik mijn punten opdoen want ze geven er geen nieuwe meer. ga zelf nog 3 dinges bestelen als er mensen zijn die nog iets willen zet ik het erbij. alleen die van antwerpen anders moet ik ze nog achteraf opsturen.

Boneka

• 2530 berichten
  • 1328 stemmen

Waar moet je trouwens de code invoeren? Op de nieuwe site staat boven doodleuk NOG GEEN CODE INVOER???

Verder bij het krassen met een muntje kras je de code kapot.

Boneka

• 2530 berichten
  • 1328 stemmen

Oude codes zijn niet meer te gebruiken. Echt waardeloos bedrijf en service. De titels werden steeds minder. En de kraslaag was erbarmelijk slecht dat je hem vaak kapot maakte.

Het is te hopen dat met de nieuwe site de service een stuk beter wordt. Het hele proces gaat ook uitermate traag daar.

kappeuter (crew films)

• 74382 berichten
  • 5925 stemmen

Ja waardeloos bedrijf inderdaad. Beroerd aanbod dat zelden wordt ververst en hoge verzendkosten. Sommige titels daar moet je zelfs voor bijbetalen. Dan ben je denk ik vaak nog duurder uit dan via reguliere kanalen.

Ik heb genoeg punten, maar ik heb er al jaren niks meer besteld.

Jaren geleden hadden ze nog best veel Disneys (ook op blu-ray) en leuke acties.

Minotaures

• 7808 berichten
  • 2471 stemmen

Website wordt zeker niet meer een jaar of 2/3 bijgehouden. Zat oude films waar je 2,50 - 4,00 bij moet betalen. Heb waarschijnlijk rond de 1000 punten die ik nu niet meer zal besteden.

Zonde, ze hadden leuke films en leuke aanbiedingen.

vega007

• 1 berichten
  • 0 stemmen

In De Site > Algemeen > contact:

kan iemand mij vertellen hoe ik contact kan opnemen met movie minutes vanuit belgie?

kappeuter (crew films)

• 74382 berichten
  • 5925 stemmen

vega007

Movie Minutes heet nu Movie Moments

Hier vind je contactgegevens.

kappeuter (crew films)

• 74382 berichten
  • 5925 stemmen

(afbeelding)

Goeie zaak. Die site sloeg toch al nergens meer op.

Slotje op topic

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.