• 13.087 nieuwsartikelen
  • 169.696 films
  • 11.134 series
  • 31.882 seizoenen
  • 630.524 acteurs
  • 196.365 gebruikers
  • 9.180.007 stemmen

The Omen dvd-box

zoeken in:

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

In de Free Record Shop staat The Omen (2006) samen met the Omen (origineel), The Omen II, The Omen III en The Omen IV voor 40€ in een complete box is dit de koop waard of niet?

Rik^

• 140 berichten
  • 1235 stemmen

Ik ben nooit zo van DVD'z kopen, tenzij ze leeg zijn dan...

KrisV

• 8061 berichten
  • 1173 stemmen

Ik vind alleen het eerste deel erg goed. Zou dus geen 40 euro aan de 4 delen uitgeven, aangezien het eerste deel gemakkelijk voor een kleine 10 euro kan gevonden worden.

Maar dat is kwestie van smaak natuurlijk.

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Heb ze gekocht en ben er zeer blij mee der staan ook nog vele extra's op en zeker een aanrader voor degene die deze ultieme collectie wil hebben.

Friday the 13 th

• 2549 berichten
  • 1984 stemmen

Beetje late reactie, maar ben blij dat je het een goede koop vond. Deel 1, 2 en 4 zijn mijn favorieten en zeker het kijken waard.

Deel 3 vond ik het minste en de remake kon in mijn ogen beter, maar valt wel nog mee.

clockwork72

• 2745 berichten
  • 1640 stemmen

3 jaar later HaHa....

Blarown

• 312 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb vanmiddag deze Omen DVD-box gekocht voor €15 euro bij Free Record Shop in Veenendaal.

Nog niet gezien maar ik bewaar ze voor de weekenden

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.