ad
  • 140.690 films
  • 6.737 series
  • 20.448 seizoenen
  • 460.959 acteurs
  • 284.175 gebruikers
  • 8.143.389 stemmen

Je eigen filmcreaties

zoeken in:

salvatore

• 1936 berichten
  • 2907 stemmen

Leuk!

Is er iets van een trailer/site gemaakt. Zou wel even een idee willen krijgen hoe dat er uit ziet. Zelf ben ik ook met vrienden filmpjes aan het maken. Vooral komedie dan. Maar we zijn van plan om in de vakantie een serieuze horrorfilm te bouwen. Zonder budget, maar we hebben gelukkig veel inspiratie om er echt iets moois van te maken. Enig nadeel is dat ik niet al te veel tijd heb.

Bandit

• 591 berichten
  • 3039 stemmen

Trailer en meer info op deze website

ranil

• 3 berichten
  • 0 stemmen

In Film > Overige films > Horror film project, The Fading Horizon:

Dark Reaper film productie:

‘The Fading Horizon’ opgericht door: Ranil Gort.

Voor dit horror film project zijn we nog opzoek naar Crew en Cast leden. Zoals: Cameramensen, Visagie, Special effects, Belichting.

Voor de Cast hebben we nog mensen nodig vanaf de leeftijd 16 jaar!

Als het project af is word het naar het Film festival gestuurd om het daar te vertonen. Het word dus nog geen Bioscoop film, maar hoe enthousiaster de mensen zijn hoe meer kans er is dat de film veel publiciteit zal krijgen. Lijkt je het leuk om te helpen hierbij kijk dan gerust even op de film site:

http://www.the-fading-horizon.nl.tt

Contact informatie: [email protected]

De film Locaties zijn in Gelderland, waarschijnlijk in een plaats genaamd: Ermelo, Reiskosten kunnen helaas niet vergoed worden!

Het is dus voor mensen die ervaring op willen doen, en die het leuk vinden om hun kennis in praktijk te brengen. Op deze manier kunnen we dus laten zien aan de andere film makers wat we waard zijn dus je doet het uiteraard niet voor niets!

Ranil Gort, is ook wel bekend bij een aantal zowel beginnende als Proffesionele film bedrijven zoals: Roxymovies, E-Tvgroup, Yt-productions. Ze weten ervan af dat hij bezig is aan dit film project en er zijn positieve reacties van hun afgekomen dus Ranil Gort zal zich er ook zeker volop voor inzetten om het Nederlandse publiek te vermaken met zijn nieuwe horror film van Nederlandse bodem!

BlueJudaskiss

• 10703 berichten
  • 4089 stemmen

Als je nog figuranten zoekt hou ik me aanbevolen!

ranil

• 3 berichten
  • 0 stemmen

Ok! zal het onthouden!

Drs. DAJA

• 4287 berichten
  • 4055 stemmen

Ik ben redelijk veel bezig met toneel en theater en kan ook niet zeggen dat ik een slecht acteur ben.

Wanneer filmen jullie? dan kan ik kijken of me dat zou lukken i.v.m. school.

ranil

• 3 berichten
  • 0 stemmen

Wanneer we gaan filmen weet ik zelf ook nog niet helemaal ,waarschijnlijk ergens in 2007 rond mei..

jerryv

• 115 berichten
  • 3 stemmen

In Film > Overige films > Me knuffeltje!!!:

Hallo iedereen,

Ik wil dit jaar weer een één-minuut filmpje inzenden voor The oneminutes awards. Inzendingen moeten precies 60 sec. zijn, inclusief aftiteling. En ik moet zeggen, dat valt zeker niet mee! Het is een lastige klus om alles binnen die 60 sec. te houden.

Graag hoor ik jullie mening over dit ultra-korte filmpje!

http://jerryvannimwegen.nl/knuffeltje.wmv

Jerry

Chainsaw

• 8549 berichten
  • 2999 stemmen

Geinig filmpje, leuk gedaan!

J.S.

• 11754 berichten
  • 3058 stemmen

Mooi gedaan, maar het lijkt een beetje op een reclamespot.

tsjidde

• 2113 berichten
  • 3661 stemmen

Leuk!

jerryv

• 115 berichten
  • 3 stemmen

Bedankt voor de reacties tot nu toe,

J.S. dat komt misschien omdat een reclame spot ook kort is?

gotti

• 13935 berichten
  • 5293 stemmen

Niet zozeer. Meer door de enigzins overwachte plottwist aan het eind (deed me een klein beetje denken aan de "...maar ik rook niet"-campagne van een jaar of 6/7 geleden...). Best lollig overgens...

catweasel

• 1571 berichten
  • 912 stemmen

Leuk filmpje!!

J.S.

• 11754 berichten
  • 3058 stemmen

jerryv schreef:

Bedankt voor de reacties tot nu toe,

J.S. dat komt misschien omdat een reclame spot ook kort is?

Ja, maar het leek alsof dat meisje elk moment met een product kon komen aanzetten , voor de rest erg mooi gedaan hoor.

Remi

• 6720 berichten
  • 0 stemmen

Een erg stoer filmpje, ook erg leuk bedacht, trouwens

Redlop

• 8956 berichten
  • 3549 stemmen

Wat leuk! wat een schatje ook.

Zelva

• 2186 berichten
  • 2552 stemmen

En waar is die aftiteling dan?

Maar erg leuk filmpje inderdaad. Wat is dat voor spel eigenlijk, lijkt verdacht veel op Axis & Allies met allemaal andere kleurtjes. Wat me ik ook afvraag is of je alle soldaatjes, vliegdekscheepjes, fabriekjes, luchtafweergeschutjes etcetera wel teruggevonden hebt.

jerryv

• 115 berichten
  • 3 stemmen

Ja, het is inderdaad Axis & Allies, speciaal voor dit filmpje gekocht. En ik geloof dat ik wel alles heb terug gevonden, een aantal dagen erna kwamen we wel steeds weer een poppetje tegen in de kamer, maar ik geloof dat bijna alles terug is (gelukkig, want het blijkt toch wel een leuk spel te zijn, buiten een filmprop om!)

U-96

• 11870 berichten
  • 1628 stemmen

Leuk filmpje, maar ik vind het boek beter.

jerryv

• 115 berichten
  • 3 stemmen

Boek? Welk boek?

U-96

• 11870 berichten
  • 1628 stemmen

Ik dacht, laat ik deze ultieme cliché-zin eens toepassen op iets wat er niets mee te maken heeft. Beetje stomme humor heb ik soms

jerryv

• 115 berichten
  • 3 stemmen

oke, ik snap het!

Linn

• 3286 berichten
  • 3690 stemmen

Grappig filmpje

Eltorada

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Hey Ranil ze noemen mij Eltorada ik heb een kleine crew we wonen in Belgie (don't fuck with Belgium) Maar wij vind het zo ontzettend goed waar je nu mee bezig bent want het is echt vechten in de film wereld . Dus je hebt mijn volle respect hiervoor . Want ik vind dit echt toff joh want je begint echt met helemaal niks en nu moet je echt vechten om naar de top te gaan dus Wij wensen je ONTZETTEND VEEL SUCCES !!!!!!!

Drs. DAJA

• 4287 berichten
  • 4055 stemmen

Succes met het project!

Zelf heb ik geen tijd daar ik met een eigen (horror) project bezig ben.

IcU

• 6785 berichten
  • 3051 stemmen

Jammer dat de regie al bezet is

salvatore

• 1936 berichten
  • 2907 stemmen

In Film > Overige films > Doodweg!! Eigen gemaakt horror/slasher:

Afgelopen zomer hebben mijn broer en ik een eigen horrorfilm gemaakt. Nu eindelijk op het internet gezet.

(afbeelding)

De film kan je hier zien.

Maak het donker in je kamer, zet het geluid lekker hard en stop niet tijdens de aftiteling.

Veel plezier en wat (ondersteunende) reacties zou erg leuk zijn!

salvatore

• 1936 berichten
  • 2907 stemmen

Bedankt Yekezzez, heb het zelf ook verandert. Kreeg hem eerst niet door een '/' aan het eind.

Ronnievb

• 602 berichten
  • 683 stemmen

Leuk! erg leuk gemaakt. Veel werk aan gehad dat je hem nu pas op het internet zet?

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.