menu

De Site / Algemeen / Wat is de bedoeling van deze site

zoeken in:
Lol @ dit topic

AGE-411 schreef:
Lol @ dit topic
Vanmorgen pas 'ontdekt'...

speranza
Grappig topic dit.

Dick2008
Dogie_Hogan schreef:
Blijkbaar inmiddels wel: per 3 juni j.l. uitgeschreven.

Per 1 december weer ingeschreven.
Zal waarschijnlijk nooit helemaal duidelijk worden. Wil je meer serieus te werk gaan is die mogelijkheid er, andere mogelijkheden zijn er ook.

Hey Dick, wat een verrassing! Welkom terug! We hebben je een half jaar gemist...

Dick2008
narva77 schreef:
We hebben je een half jaar gemist...

We? Ik heb nog een film voor je om toe te voegen ( grapje hoor), al is dat wel de bedoeling van deze site, toch?

Dick2008 schreef:
We?

Nou ja, ik dan.
Ik heb nog een film voor je om toe te voegen ( grapje hoor), al is dat wel de bedoeling van deze site, toch?
Nee hoor, wie zegt dat? Het is écht niet alléén de bedoeling om zo veel mogelijk films toe te voegen hoor. Anders zou iedereen wel moeten / kunnen / willen meehelpen om toe te voegen...

Maar mocht je nog willen dat er films op de site komen die er nog niet op staan, dan kan je me altijd even een PM sturen. Misschien kan ik helpen (soms lukt het echt niet op een film toegevoegd te krijgen)!

Ja klopt! Ik ben zelf in de periode 2006 tot eind 2008/2009 heel miminaal op MM ingelogd geweest, omdat ik in een turbulente periode zat en veel energie kwijt was aan andere dingen. Soms moet dat ook gewoon. Dus ik snap het wel hoor.
In ieder geval leuk om je weer te zien Dick!

Dick2008
[edit] Ik heb moeite met dat quoten. Ik heb wel meer reacties gekregen maar een tijdje wegblijven doet ook goed.
Dat toevoegen is heel veel werk en dat voor 1 stem. Dus daarom op het moment niets. Maar bedankt voor je aanbod en misschien in de toekomst.

puckb96
Ik heb het idee dat MM een site is waar filmliefhebbers hun mening met elkaar kunnen discussieren en beargumenteren

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:53 uur

geplaatst: vandaag om 12:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.