menu

Mijn Updates +
De Site / Algemeen / Het grote opmerkingen / feedback topic #2

zoeken in:
kappeuter (crew)
geplaatst:
Ik denk dat het aan jou ligt.

kos
geplaatst:
Die heeft er nooit opgestaan??

kappeuter (crew)
geplaatst:
Dat lijkt me sterk. Staat in de lijst afgekeurde toevoegingen.

kos
geplaatst:
Hm, ok.

geplaatst:
Bij een correctie van een plotomschrijving kreeg ik de mededeling dat het in de verleden tijd geschreven was en dat het in de tegenwoordige tijd geschreven dient te worden. Dit kan ik echter nergens terugvinden in de reglementen.
Plotomschrijving - MovieMeterWiki - wiki.moviemeter.nl
De plot kwam van tvmeter overigens.

Lui (crew)
geplaatst:
De plotomschrijving die er stond was aan de korte kant (inmiddels uitgebreid), maar had wel de voorkeur.
Het ging niet alleen om de verleden tijd, de tekst van TvMeter bevat op het eind ook een recensie.
Maar dat hebben we inmiddels ook via PM besproken

geplaatst:
Ik maak de top lijst van MovieMeter Top Horrorfilms en krijg problemen in Excel wanneer men gebruik maakt van de 'link invoer' van de films.

Waarom? In de link zelf zit er nog een spatie helemaal achteraan - achter het jaartal - die er niet had moeten zijn.
Wat ik namelijk in Excel krijg is (voorbeeld): The Exorcist (1973)_ i.p.v. The Exorcist (1973)
Verschil:_

Door gebruik te maken van de 'link invoer' krijg je dus dit (zie de screenshot): Post — imgbb.com - ibb.co

Aangezien de resultaten automatisch worden berekend, krijg ik hierdoor 2 films te zien terwijl het 1 film had moeten zijn. De film komt dus dubbel in de lijst voor i.p.v. een keer. De film is dan niet authentiek waardoor de optelling niet goed gaat.

Jordy (admin)
geplaatst:
gaat op de lijst

geplaatst:
In De Site > Algemeen > Op i pad zie ik geen itunes en cinemember bij on demand:

Dat dus

Jordy (admin)
geplaatst:
93.9 schreef:
In De Site > Algemeen > Op i pad zie ik geen itunes en cinemember bij on demand:

Dat dus

Ik zet op de lijst om hier eens over na te denken. Er past op de desktop ook niets meer bij, en er zijn nog wel wat diensten die we daar zouden kunnen toevoegen.

geplaatst:
Ja rare is op de iphone wel

geplaatst:
Hi, het is niet mogelijk om eerder geplaatste berichten te wijzigen? Ik heb in elk geval nergens een optie om eerder geplaatste berichten aan te passen.

EDIT: hier op het forum nu wel., bij films dus niet.

geplaatst:
Karst schreef:
Hi, het is niet mogelijk om eerder geplaatste berichten te wijzigen? Ik heb in elk geval nergens een optie om eerder geplaatste berichten aan te passen.

EDIT: hier op het forum nu wel., bij films dus niet.
het kan gedurende een bepaalde tijd, tot 12 uur na posten uit mijn hoofd. Ook bij films.

geplaatst:
John Milton schreef:
het kan gedurende een bepaalde tijd, tot 12 uur na posten uit mijn hoofd. Ook bij films.

Thnx. Dat zou één en ander verklaren.
Ik kon het hier nergens vinden overigens.

geplaatst:
Als tussen de On-Demand snuffel zie ik tegenwoordig overal "opnieuw beschikbaar vanaf" maar volgens mij is niet elke titel daar opnieuw beschikbaar. Misschien een foutje?

kappeuter (crew)
geplaatst:
Ja dat klopt niet inderdaad. Viel me al op bij het iTunes overzicht, dat had ik aan Jordy gemeld.

voor je iets meldt: bekende bugs + ideeënlijst

Speelt het bij nog meer VOD-overzichten behalve Netflix en iTunes?

geplaatst:
Tegenwoordig zijn er veel miniseries die uit 8 delen bestaan.
bijvoorbeeld: The Spanish Princess - Season 1 - IMDb
Sharp Objects - Season 1 - IMDb

Zou het mogelijk de regels hieromtrent te versoepelen naar 8 afleveringen?

kappeuter (crew)
geplaatst:
Dat was altijd al zo denk ik.
Voordat we uitgebreide en stricte regels hadden omtrent miniseries, hadden we geregeld moeite om te bepalen wat toevoegbaar was en wat niet, en was er een grijs gebied tussen miniseries en tv-series.
Omdat dit voor ons niet meer goed werkbaar was hebben we dus concrete regels opgesteld en nadrukkelijk gekozen voor een maximum van 7 afleveringen.
Voor series met meer dan 7 afleveringen zul je dus op TvMeter moeten kijken.

ik kan geen beoordelingen en quoteringen meer geven, evenmin kan ik films toevoegen aan mijn bestaande collectie. ligt dit aan mijn nieuw (trager) internet of ligt de oorzaak bij moviemeter?

dvdcrusher schreef:
ik kan geen beoordelingen en quoteringen meer geven, evenmin kan ik films toevoegen aan mijn bestaande collectie. ligt dit aan mijn nieuw (trager) internet of ligt de oorzaak bij moviemeter?
ik quote je nu, dus ik zou even een andere browser (chrome, Firefox) proberen. Werkt het daar wel in, deze browser verwijderen en opnieuw installeren.

Aan de snelheid zou het nooit mogen liggen

kappeuter (crew)
Het advies is goed, maar dvdcrusher bedoelt vermoedelijk met quoteringen het uitbrengen van stemmen.

kappeuter schreef:
Het advies is goed, maar dvdcrusher bedoelt vermoedelijk met quoteringen het uitbrengen van stemmen.
Dat gebeurt me niet zo vaak, maar quotering zat inderdaad niet in mijn vocabulaire op die manier. Ik dacht hij verhaspelt het enigszins ofzo

Meer gebruikelijk in het Vlaams wellicht?

Ben inderdaad een Vlaming hehe.

Maar hartelijk dank voor de tip. Ik gebruik brave browser nu voor moviemeter en alles werkt terug prima.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:30 uur

geplaatst: vandaag om 19:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.