menu

Mijn Updates +
De Site / Algemeen / Het grote opmerkingen / feedback topic #2

zoeken in:
Best vaak zijn er geen trailers op de filmpagina's van de oudere films. De beste kwaliteit trailers zijn van matige kwaliteit. Kan ik dan alsnog de trailers insturen?

kappeuter (crew)
Alleen vanaf 360p en als het nog wel om aan te zien is.
Matige kwaliteit heeft dus niet zoveel zin.

360p is naar mijn smaak al abominabel.

Ik vind de wijziging wel prima, maar kan er dan ook niet wat ruimer omgegaan met een twijfelgeval, miniserie dan wel film? Nu zie ik een Heimat op de site staan, maar een Bassie & Adriaan wat wel een geheel is en een filmlengte heeft niet. Het is dan wel in heel veel afleveringen geknipt voor tv vroeger, maar ik zie het meer als film. Ik weet niet wat hiervoor de beweegredenen zijn geweest maar zal het mooi vinden als zoiets ook toegevoegd kan worden

kappeuter (crew)
Dat doen we ook wel eens, maar Bassie & Adriaan zullen we nooit als film aanmerken.
Daarvoor verwijs ik door naar TvMeter.nl - De site voor voor liefhebbers van tv-series waar je de reeksen kunt vinden.
Wat Heimat betreft, dat heeft te maken met een bioscooprelease.

Ook een serie: Ik heb lange tijd geleden via een marathonzit over ongeveer drie dagen van de regisseur Hayao Miyazaki de reeks Future Boy Conan (Mirai Shounen Konan) gezien, en die bij tal van afleveringen met mekaar schat ik ongeveer zo'n 24 uur in beslag nam. Maar wel als een doorlopend verhaal en een geheel. Ik vond de reeks geweldig. En past volgens mij, gelet ook op de reputatie van de regisseur, wel
bij Moviemeter.

Nu er ook korte films toegevoegd mogen worden op MM vroeg ik me af of er nu ook een extra functie bij kan komen om te stemmen maar geen ster(ren) uit te delen? Om een voorbeeld te geven wat ik bedoel.

kappeuter (crew)
klara schreef:
Ook een serie: Ik heb lange tijd geleden via een marathonzit over ongeveer drie dagen van de regisseur Hayao Miyazaki de reeks Future Boy Conan (Mirai Shounen Konan) gezien, en die bij tal van afleveringen met mekaar schat ik ongeveer zo'n 24 uur in beslag nam. Maar wel als een doorlopend verhaal en een geheel. Ik vond de reeks geweldig. En past volgens mij, gelet ook op de reputatie van de regisseur, wel
bij Moviemeter.

Die serie heeft 26 afleveringen.

Helaas, enkel miniseries zijn toevoegbaar op MM.
Je kunt hiervoor beter een verzoek plaatsen op TvMeter.nl.

Oke, ik ben op de hoogte. Bedankt.

Ajax&Filmfreak schreef:
360p is naar mijn smaak al abominabel.

Klopt, maar vreemd genoeg zitten er tussen de 360p filmpjes (en andere resoluties) ook grote verschillen. 360p is niet altijd 360p... soms ziet het er nog best aardig uit, en de andere keer is het zo wazig als het maar kan. Maar ik heb nu in ieder geval een indicatie.

Alexander1900 schreef:
(quote)

Klopt, maar vreemd genoeg zitten er tussen de 360p filmpjes (en andere resoluties) ook grote verschillen. 360p is niet altijd 360p... soms ziet het er nog best aardig uit, en de andere keer is het zo wazig als het maar kan. Maar ik heb nu in ieder geval een indicatie.
Klopt. Dat hangt af van de kwaliteit van de conversie, en van de kwaliteit van het origineel.

Chainsaw (moderator)
Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > Zoeken op de site

geplaatst:
Geen idee of het al een keer gevraagd is maar waarom kunnen youtube filmpjes vanuit de site niet op fullscreen worden gespeeld? Uitermate irritant en volgens mij 1 stukje code op de pagina.

Deze als voorbeeld

kappeuter (crew)
geplaatst:
Bij trailers die op de site staan bij de films is die fullscreen optie er wel. Dan zou het inderdaad wellicht een kwestie zijn van code.

geplaatst:
"allowfullscreen" maar dat hoef ik niet uit te leggen

Jordy (admin)
geplaatst:
Stephan schreef:
Waarom kunnen youtube filmpjes vanuit de site niet op fullscreen worden gespeeld?

Volgens mij geef je zelf het antwoord al. Zal er een keer naar kijken.

oup
geplaatst:
Komt er nog een genre ‘Shorts’ voor films van 30 tm 44 minuten? Er zullen nu steeds meer korte films worden toegevoegd. Dan is het makkelijk om op dit genre te zoeken ipv per land of stemgemiddelde (waarbij je zoekopdracht al erg snel te algemeen is).

geplaatst:
Ik denk dat het niet echt nodig is, aangezien we het al aan de speelduur kunnen zien. Persoonlijk vind ik het ook fijner om een film te zien als "Horror/Thriller" i.p.v "Kort/Thriller".

kappeuter (crew)
geplaatst:
Als er ooit een aanduiding komt voor korte films, hoeft dat geen genre te zijn.
In de zoekmachine zou 'korte film' vinkje of iets dergelijks wel handig zijn misschien.
Maar wellicht stuit dat al gauw op zelfde technische beperkingen als wanneer je nu zoekt op speelduur. (zoekopdracht te algemeen).

oup
geplaatst:
kappeuter schreef:
Als er ooit een aanduiding komt voor korte films, hoeft dat geen genre te zijn.
In de zoekmachine zou 'korte film' vinkje of iets dergelijks wel handig zijn misschien.
Maar wellicht stuit dat al gauw op zelfde technische beperkingen als wanneer je nu zoekt op speelduur. (zoekopdracht te algemeen).

Zo’n vinkje zou mij wel helpen (in combinatie met zoeken op stemgemiddelde)!

kappeuter (crew)
geplaatst:
Dat kan nu ook al trouwens, als je zoekt in overige gegevens op speelduur, in combinatie met stemgemiddelde.
Je moet dan ook tenminste een genre of land selecteren. Of een periode van tenminste 10 jaar.

geplaatst:
Zo heb ik vorige week idd even mijn stemmen voor de nieuwe korte film titels bijgewerkt. decennium na decennium, zo gepiept.

oup
geplaatst:
Nu is dat nog wel aardig te doen. Als er veel ‘aanwas’ van korte films is, ga je daar over een paar niet heel vrolijk van worden. Maar soit, wellicht zie ik een probleem dat er niet is. In algemene zin ben ik van mening dat de zoekmachine (nog) niet het beste onderdeel is van MM.

Jordy (admin)
geplaatst:
Dat ben ik met je eens. Het is helaas een grote klus om dat goed aan te pakken. Ik weet niet of ik daar ooit de tijd voor zal hebben

geplaatst:
Ik zat laatst door Netflix laatste kans heen te scrollen en zag dat ik bij deze film geen poster meer zag.

Barbie of Swan Lake (2003)

Heeft iemand anders dit ook of ben ik het alleen met een foutje in het laden? Anders kan Jordy er mogelijk naar kijken.

kappeuter (crew)
geplaatst:
Ja, lijkt me een bugje. Plaatje is er nog wel zo te zien, zodra je op corrigeren klikt:

(afbeelding)

Jordy (admin)
geplaatst:
even dezelfde afbeelding opnieuw plaatsen svp

kappeuter (crew)
geplaatst:
Ok bij deze!

geplaatst:
Idd opgelost

kos
geplaatst:
Ligt het aan mij of is die film van Beyonce eerst toegevoegd en nu weer weggehaald?

Gast
geplaatst: vandaag om 14:22 uur

geplaatst: vandaag om 14:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.