menu

Mijn Updates +
De Site / Algemeen / Het grote opmerkingen / feedback topic #2

zoeken in:
In De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic:

Misschien moet ik deze vraag hier stellen?

Hoe krijg je in het grote muziek topic het kadertje van youtube in je bericht geplaatst ipv alleen maar te verwijzen naar de link? Misschien een domme vraag maar swat.

Via het 3e icoontje van links. De link van youtube daarin plaatsen.

Bij Scream 4:

Vanaf 4 oktober te huur
» alle films die je binnenkort kunt huren

Vanaf 14 september te koop op DVD en Blu-Ray
» alle films die je binnenkort kunt kopen

Is de film eerder te koop dan te huur?

kappeuter (crew)
Dat is inderdaad een fout.

Ik heb het verbeterd; Scream 4 is vanaf 26 oktober te koop op DVD en blu-ray.

IcU
Ik weet niet of dit al eerder ergens besproken is, of dat ik een beetje achterloop, maar ik zag bij het Two and a half men topic een advertentie tussen de berichten staan. Ik dacht dat dit alleen het geval was als je niet was ingelogd. Heb het trouwens nog nergens anders gezien.

Jordy (admin)
Als er bij een topic een toepasselijke productvergelijking gevonden kan worden, zoals bij deze serie, zie je dit inderdaad tussen de berichten, ook als je ingelogd bent. Deze reclame zie je in plaats van 2 andere grafische banners die je normaal bij een topic ziet.

ik weet niet of deze vraag al eerder is geweest, maar soms werkt het vergrootglaasje niet bij het zoeken naar een film op de home pagina. weet niet of meer mensen hier last van hebben gehad?

Klopt, snap de functie van dat verglootglaasje eigenlijk niet. Het zou handig zijn als het werkte, maar er gebeurt niks als je erop klikt. Het enige wat er wel gebeurt is dat je tekst weer verdwijnt die je net hebt ingevoerd. Zo heb je uiteindelijk nog steeds niets aan het op het oog een handige functie voor als je bv op de mobiel zit.

rep_robert schreef:
Klopt, snap de functie van dat verglootglaasje eigenlijk niet. Het zou handig zijn als het werkte, maar er gebeurt niks als je erop klikt. Het enige wat er wel gebeurt is dat je tekst weer verdwijnt die je net hebt ingevoerd. Zo heb je uiteindelijk nog steeds niets aan het op het oog een handige functie voor als je bv op de mobiel zit.

idd dat heb ik ook vaak als het mis gaat dan.
Soms werkt het ook wel en dan krijg ik wel gewoon titels in beeld, maar toch gaat het nog wel vaak mis.

Jordy (admin)
ik zal hier nog eens naar kijken. Lastig na te bootsen voor mij, omdat op mijn telefoon het zoeken ook gewoon werkt zonder op het vergrootglaasje te klikken.

Op de oude manier werkt het gewoon nog natuurlijk. Als ik een film zoek verschijnt er een pop up venstertjes met suggestie(s) voor de film. Zoals het altijd werkte. Alleen het toevoegen van de vergrootglas heeft geen nut tot nu toe. Wanneer ik iets intik en ik druk op de vergrootglas verwacht je zeg maar naar een aparte pagina met zoekresultaten toe te gaan? Zeg maar een soort van ENTER knop. Echter wist het indrukken van de vergrootglas mijn zoekterm en moet ik het weer opnieuw invullen. Dat is toch niet de bedoeling?

Is er een mogelijkheid om een bericht te krijgen wanneer er een film op moviemeter toegevoegd wordt van een regisseur die je volgt?

Jordy (admin)
rep_robert schreef:
Op de oude manier werkt het gewoon nog natuurlijk. Als ik een film zoek verschijnt er een pop up venstertjes met suggestie(s) voor de film. Zoals het altijd werkte. Alleen het toevoegen van de vergrootglas heeft geen nut tot nu toe. Wanneer ik iets intik en ik druk op de vergrootglas verwacht je zeg maar naar een aparte pagina met zoekresultaten toe te gaan? Zeg maar een soort van ENTER knop. Echter wist het indrukken van de vergrootglas mijn zoekterm en moet ik het weer opnieuw invullen. Dat is toch niet de bedoeling?

Het probleem dat ik (hopelijk) toen opgelost heb is dat bv. bij copy/pasten of bij sommige mobiels er tekst in het zoekveld komt, maar dat het veldje niet getriggerd wordt om ook echt te gaan zoeken. In zo'n geval zou het knopje moeten doen wat je zou verwachten: nl zorgen dat er resultaten uitgeklapt worden.

Dat je het knopje ook als versturen knop zou kunnen zien had ik me niet bedacht, ik weet ook niet of ik dat persoonlijk wel zo logisch vind.

Dick2008
Gek hè, maar ik heb nog steeds: als ik "zoek bericht" en dan gebruikersnaam intyp dan kom ik tot een bepaalde datum maar verder niet terwijl er daarna toch meer berichten zijn geplaatst. Verder niemand?

Jordy (admin)
Ja dat is bekend, het staat op de lijst om het doorzoeken van discussies ooit eens aan te pakken.

Jordy (admin)
Rick18 schreef:
Is er een mogelijkheid om een bericht te krijgen wanneer er een film op moviemeter toegevoegd wordt van een regisseur die je volgt?

Staat op de wensenlijst: De Site >> Algemeen >> voor je iets meldt: bekende bugs + ideeënlijst

Jordy schreef:
(quote)

Het probleem dat ik (hopelijk) toen opgelost heb is dat bv. bij copy/pasten of bij sommige mobiels er tekst in het zoekveld komt, maar dat het veldje niet getriggerd wordt om ook echt te gaan zoeken. In zo'n geval zou het knopje moeten doen wat je zou verwachten: nl zorgen dat er resultaten uitgeklapt worden.

Dat je het knopje ook als versturen knop zou kunnen zien had ik me niet bedacht, ik weet ook niet of ik dat persoonlijk wel zo logisch vind.

Daar heeft mijn mobiel dus ook last van, daarom had ik het persoonlijk wel logisch gevonden dat je door middel van die zoekknop(vergrootglas) naar een zoekresultaten pagina doorgelinkt zou worden zodat je mobiel niet met dat pop up venstertje zit te klooien. En niet dat ik die link aan de linkerkant van het scherm hoef te gebruiken.
Beste voorbeeld is denk ik ook IMDB, die heeft gewoon GO naast de zoekbalk staan en als je er op drukt ga je naar de resultaten pagina. Tegelijkertijd heeft IMDB ook gewoon nog het pop up venstertje.

Jordy (admin)
Wat gebeurt er dan als je na het invoeren van je zoekopdracht op enter drukt in het zoekveld?

Op de pc heb ik er ook geen op- en/of aanmerkingen over. Op mijn telefoon werkt het gewoon niet, ook geen enter knop. Maar geen zorgen, over 2 maanden heb ik een nieuwe telefoon(hopelijk werkt het daar dan wel op)

Ik heb hetzelfde als Robert, op mobiel inderdaad ook geen werkende zoekfunctie.

606
Even een vraag:

SBS6 Zegt dat deze film om 20.30 komt ?

Tv gids digitaal en gewone tv gids zeggen 19.30

Dick2008
Flushed Away (2006) komt gewoon om 19.30 aldus SBS6 Teletekst.

606
Dick2008 schreef:
Flushed Away (2006) komt gewoon om 19.30 aldus SBS6 Teletekst.

Echt gek, want als er reclame is en ze laten stukje van de film zien zeggen ze:

Vanavond om 20,30 bij SBS6.

Dick2008
Klopt ik zie die reclame ook. Wel vervelend als je de film wilt opnemen.

606
Dick2008 schreef:
Klopt ik zie die reclame ook. Wel vervelend als je de film wilt opnemen.

Inderdaad welke info klopt dan is de grote vraag.
Ik kijk gewoon om 19:30 of het begint.

606
Flushed Away komt toch om 20.30.

kappeuter (crew)
Bedankt, ik heb 't alsnog aangepast.

Over het starten van een nieuw topic i.v.m. het overschrijden van 20.000 berichten:

Is het niet beter om de berichten uit een topic te "parkeren" in een nieuw topic, en niet verder te gaan in een nieuw topic met #2?
Zo kun je altijd met het actieve topic verder gaan. Mijn punt hierbij is dat ik topic niet kwijtraak in "mijn updates". Nu heb ik het nieuwe opmerkingentopic simpel weer aan mijn updates toegevoegd, maar als je een tijdje niet op de site bent geweest kan ik me voorstellen dat topics, zeker waar ik zelf niet zo heel vaak kom, in de vergetelheid geraken omdat ik ze niet meer in "mijn updates" tegenkom.

Jordy (admin)
Ja eerst was het een noodoplossing voor een paar filmgames, maar nu zelfs deze topics zo groot worden moet er maar wat beters verzonnen worden. Vind die #2 toevoeging ook een beetje stom staan. Misschien moet ik maar eens een goede technische oplossing verzinnen voor dit probleem

Gast
geplaatst: vandaag om 14:14 uur

geplaatst: vandaag om 14:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.