menu

De Site / Algemeen / heel slechte beordelingen/ mega domme cijfers

zoeken in:
Mega absurd dit. Ik dacht even kijken wat voor cijfers gegeven zijn. As good as it gets's staat niet eens op de lijst !top 100 ! welke cocksucker heeft dit bedacht? The deerhunter helemaal achteraan ergens? Precies wat ik gedacht had. De top 100 zijn allemaal goede films !Hele leuke amusante films ! Goede cast, -deels veel special e's- en zeker 100 van de beste films die ik ooit gezien heb. Alleen als je het over de 100 beste films aller tijden hebt , zou je eerst ' beste films' moeten definiëren. In dit geval spreek je over een lijst van 100 beste films voor mensen met een MINIMAAL een gemiddelde IQ -en veel pubers- ! Als je het over de 100 allerbeste films der tijden hebt , moet Midnight cowboy gewoon bovenaan staan ergens. Moet Magnolia ergens uitsteken en ook perfume helemaal bovenaan. Daar valt niet over te discussiëren. Dit zijn geen meningen maar feiten. voorbeeld:

Mening:

Een banaan is lekkerder dan een Cocosnoot.

Feit: Als je 1 kunt kiezen en ermee moet overleven 1 jaar lang en niets anders krijgt op een onbewoonde eiland dan moet je niet voor de banaan gaan.

mijn top 5:

1. as good as it get's
2. perfume
3. the deerhunter
4. magnolia
5. midnight cowboy

Note: J Travolta en Brad Pit zijn twee van de slechtste acteurs aller tijden !

Wie het met mij eens is zal mijn overige argumenten ook snappen. Dan is het ook nog even belangrijk om te zeggen dat indien er ook hier mensen zijn die zo nu en dan een boek lezen ( weet je wel die dingen met letters) en dan een boek van enige niveau van een echte schrijvers, dus niet van die S. King onzin maar werken van Hesse, Saramago, Kant, etc.. Dan zullen deze mensen ook eerder de NRC lezen dan de -veeg mijn reet mee af krantje- de Telegraaf. Dergelijke mensen zullen het met mij eens zijn en de overige niet. +- 3 % schat ik. Groet, A

Ik las nog ergens een argument van iemand dat als je nog 2 uur te leven had, welke film je dan zou kijken,. Welke film ik dan zou kijken moran? geen film. ik zou naar buiten lopen en een stukje wandelen.

Geen enkele 'cocksucker' heeft deze lijst samengesteld, hij bestaat uit films die gemiddeld de hoogste beoordeling kregen van de verschillende gebruikers. Ik vind ook dat sommige films te hoog genoteerd staan, maar het is nogal zinloos om op het systeem kritiek op te geven. Wat stel jij dan voor? Dat enkel de "geletterden" zouden mogen stemmen? En zelfs dan nog betwijfel ik het dat Perfume ooit als tweede beste film allertijden zou beschouwd worden.

Bovendien kan het geen kwaad om een tikkeltje bescheidener zijn.

kos
Ik doe nog even snel de groetjes. .

Chainsaw (moderator)
Groeten terug.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:40 uur

geplaatst: vandaag om 08:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.